{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.125 visninger | Oprettet:

mac pro, sims 3? :-) {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen!!! smiley

da jeg har min dejlige macbook pro, og jeg spiller sims på denne computer, ville jeg bare høre er der andre som der spiller det på mac? det er mere med at jeg ikke kan få poseplayer og så videre til at virke på min.... og jeg kunne godt tænke mig de andre bokse man selv kan lave, men det er som om at det slet ikke kommer ind i mit spil...

og så er jeg igang med at lave mit stutteri, men er løbet helt tør for idéer efter den bare har slettet min anden gård.... ved ikke hvorfor men den var der bare ikke da jeg tændte mit spil her forleden.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mac pro, sims 3? :-)
  • #1   14. mar 2013 det er mega træls...

• #2   14. mar 2013 Jae.. som jeg engang hørte.. Macbook er sk!de dårlige til spil.
    -Men hvis du er medlem i gruppen ( Fuldt ud ) Så har du da fået koden til downloadsne. Derinde kan do hente to mods. Errortap & Overwatch. De anbefales!

Min computer (Packard bell) spassede også ret meget med sims, men så lagde jeg filerne ind i mappen, og nu køre det hele perfekt smiley Plus du skal jo også have Framework for at det kan virke smiley

Inde på The Sims 3 Hjemmeside har de meddelt der nu er kommet en opdatering specielt til Macbooks. Prøv at opdater dit spil smiley

Måske har du ikke lagt alle dine filer korrekt eftersom dine poseplayer ikke virker?

• #3   14. mar 2013 cecilie: okay, det vil jeg prøve, jeg er helt ny her inde, så er igang med at blive helt mellem, jeg skal lige finde ud af alle tingene. Men det kan meget let være, og jeg har opdater mit spil til mac, og ja det er pisse dårligt til at spille på, meeen bruger den heller ikke til at spille på så meget, bruger den mest til billeder, videoer og musik smiley

• #5   21. nov 2013 Jeg har også en Mac Book Pro, det er mega irriterende! Kan ikke få Poseplayer til at virke!

Kommentér på:
mac pro, sims 3? :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce