{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.358 visninger | Oprettet:

SIms 3/MAC {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Er der nogle af jer, som spiller på Mac, og hvordan er det? har en MacBook Pro 13¨ - er den god nok?
og hvor er det billigst at købe grundspillet? - jeg har næsten alle spillene, men de er pakket ned, og jeg ved ikke hvornår jeg ser dem igen, og nu er jeg desperat og vil gerne spille! haha smiley (Nogle der har et til salg som er fuldstændig funktionelt, så skriv PB)

Mvh Maria!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SIms 3/MAC
  • #1   14. jun 2012 Det skulle det gerne, men tjek systemkravene for Sims 3, og tjek så om din computer opfylder de krav smiley

• #2   14. jun 2012 Mon ikke den gør det, det er en ret ny Mac.
    Ville bare gerne vide om det er godt at spille på den. smiley

• #3   14. jun 2012 Jeg kender en del med Mac's der har problemer med Sims. Mac er bare ikke egnet til spil, få dig en rigtig computer hehe smiley

Du kan måske finde Sims 3 brugt i Blockbuster eller kigge på DBA.

• #4   14. jun 2012 Bærbar computere kan generelt ikke køre store spil, det er ikke særlig mange af dem der er skabt til det og slet ikke mac. Men hvis du undlader at installere ekstra-pakker og bare nøjes med grundspillet kan det nok godt gå. Har kun erfaringer med alm pc og sims og ingen af de computere kunne trække spillet i mere end en times tid smiley

• #5   14. jun 2012 Jeg har en ''rigtig'' computer, hvis du synes en Windows er det. Det er det bare ikke i mit hovede smiley
    Den er dog heller ikke lige til at sætte til pt. fordi den er stationær :-(.
    Har kigget på DBA, der er desværre ikke nogle i mit område.
    Vidste ikke Blockbuster havde sådan noget... det vil jeg da lige undersøge nærmere!

• #6   14. jun 2012 Så er det da nogle dårlige computere du har haft ;-).
    Jeg har kørt det på min HP Pavillion DV6000, og det kørte ubeklageligt.
    HP'en fik jeg i 08 til min konfirmation, og den kører endnu, og de har ry for at være skod!

• #7   14. jun 2012 Hov Windows, var sikker på du mente styresystem smiley er bare ikke overbevist om det er det bedste smiley men jeg har en alm. stationær.

• #8   14. jun 2012 Nana K - Bærbare kan sagtens køre store spil smiley Jeg har en billig Packard Bell laptop og spiller rigtig mange forskellige store spil, som den kører uden problemer.

mariA - Jeg kan faktisk ikke helt huske om de også har PC spil, men de har brugte spil til stort set alle konsoller, så mon ikke der også er til PC. Mener faktisk du inde på deres hjemmeside, kan se nogen af de brugte spil de har tilgængelige i din nærmeste Blockbuster smiley

• #9   14. jun 2012 Hehe ja jeg mener Windows er det rigtige, men det er jo en smagssag, kunne bare ikke lade være smiley Mac er fantastisk til mange ting, men lige spil er de ikke altid super velegnede til.

• #10   14. jun 2012 Nej, det er og så hvad jeg har hørt. Men jeg prøver. Det er og så meningen at jeg skal have min stationære sat op igen, og så skal spil kun foregå på den!

• #11   14. jun 2012 Jeg har også en 13" macbook pro - og jeg har da spillet sims 3 på - Det kører meget , meget bedre på den her jeg skriver på nu - min gamle windows;-) Vi er en apple-familie her, synes mac er sååååååå meget bedre end windows;-)
    = Sims virker helt fint , men hvis du har en mus er det lidt nemmere at spille smiley Man kan købe usb mus i fona eller sådan noget for højest en 200 kr seddel smiley

• #12   14. jun 2012 du kan forresten også købe spillet i fona , der købte jeg det smiley

• #13   14. jun 2012 Jeg har næsten alle spillene, mangler to eller sådan, så jeg ved godt hvor de kan købes smiley

• #14   14. jun 2012 Nana k... Det er fulstendig forkert smiley En MAC er lavet for at arbejde i store tunge programmer, og jeg kan køre alle adobeprogrammer samtidig, Og jeg kører sims + 4 udvidelsespakker, World of Warcraft og Diablo III....
    Og jeg kan spille i mange mange timer... (8-10 timer + ... )

Det er ikke uden grund at alle der arbejder med grafisk design bruger mac, fremfor pc. Mac er hurtigere og bedre til at køre de tunge programmer.

MariA: hvad for et OS har du? EA/Sims-udviklerne siger altså man kan køre det på en OS 10.5.8 Leopard, men det gør det altså ikke... Der kan man kun køre hovedspillet i okay grafik, men ikke mange af ekstraspillene. Men når man opgraderer til OS 10.6 Snow Leopard, eller 10.7 Lion fungerer Sims og ekstraspill bedre end på en PC..

• #16   15. jun 2012 HAr lion smiley

• #17   15. jun 2012 Har du Lion kan du køre hvad du vil af sims smiley

• #18   15. jun 2012 Det tænkte jeg nok smiley

Kommentér på:
SIms 3/MAC

Annonce