{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Barefoot London {{forumTopicSubject}}

Ja først og fremmest, så skal jeg lige nævne, at jeg har fået en Barfoot London-sadel på prøve, fordi jeg skal bruge den som midlertidig sadel til min ismule. Så det er derfor jeg spørger smiley
Så jeg søger lige lidt information omkring forsvidler/kopfjern.

Der medfølger en medium forsvidsel til sadlen, men jeg er i tvivl om, om den mon bliver for smal til min ismule, som er ret så bred og stor (han er 148 i stang).

Er der nogen, som har erfaringer med forsvidsler på Barefootsadler? smiley Hvilken størrelse skal man vælge, hvis man har en bred og stor islænder. Er det medium eller skal man op i en large? smiley

OBS: og JA !! jeg ved godt, at man kan læse om det på hjemmesiden og at der er sådan en vejledning, som man kan printe ud, men nu vil jeg altså gerne høre JERES erfaringer!
Så drop lige alle kommentarer omkring hjælp på hjemmesiden. Jeg vil høre JERES erfaringer!

Har I ellers nogle erfaringer med sadlen? smiley gode/dårlige?
Jeg har, som nævnt kun tænkt mig at bruge sadlen som midlertidig, da jeg snart skal igennem en operation med min vallak, så efter den operation, skal der nok vælges ny sadel igen.

Ja - det var så dét! smiley
På forhånd tak!

Kh Sanni


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barefoot London
  • #1   24. mar 2013 Jeg synes det bløde indlæg virker best ;o)

  • #2   24. mar 2013 Jeg har, som nævnt i indlægget, kun sadlen på prøve indtil videre, så har ikke engang prøvet den på min hest endnu. Ville være sikker på, om jeg kan passe den og om hesten kan, før jeg køber.

    Maja:
    det var netop sådanne oplevelser og erfaringer, som jeg gerne ville høre.
    Var meget i tvivl om det overhovedet kunne passe, at en islænder kunne komme op og bruge L eller XL. smiley Tænkte, at det måske bare var mig, som var hys smiley
    Men hvis din pony kan bruge xl, så er det nok ikke bare mig. Synes M virker meget smal.. Altsåå.. Jeg har ikke lagt sadlen på hesten endnu, men kan allerede på forhånd se, at den ser smal ud med forsvidslen i str. m. smiley Han er trods alt rigtig bred.

    Catarina:
    Har hørt meget om det bløde! Det kunne jeg måske også godt tænke mig at prøve! Fungerer det bløde indlæg til en London uden at sadlen klapper sammen? smiley Maja skriver jo, at det ved nogle sadler får dem til at klappe sammen ned over hesten. smiley
    Vi har jo før skrevet angående din sadel, som jeg var meget bange for, om jeg kunne passe, så nu har jeg fået en str. 1 på prøve. Er spændt på, om jeg svømmer i den, som du jo nævnte, at du gjorde.
    Må jeg evt. købe din forsvidsel i soft? Altså kun forsvidslen? Eller er det provokerende, at spørge om?


  • #3   24. mar 2013 hihi det er ikke provokerende håber da du bliver glad for din sadel ;o) jeg har solgt min sadel og også forvindslet, desværre ellers måtte du godt.

    nej jeg synes ikke den klapper sammen men kommer også an på hestens bygning. prøv at tage forvindslet ud og spænd sadlen fast på hesten uden noget i, det giver en god ide om det er ok. dog skal man ikke gøre dette hvergang da den så klapper sammen


  • #4   24. mar 2013 Kunne godt være, at det var lidt provokerende at spørge . smiley Mange sælger jo i en samlet pakke og nægter at sælge enkeltvis.

    Ja selvfølgelig kommer det an på hestens bygning. Er lidt ny i alt det her, så ved ikke lige helt, hvad jeg skal gøre smiley hehe.
    Men må prøve at smække sadlen på hesten, før jeg gør det til et kæmpe problem . Så længe jeg ikke engang har prøvet den på ham, så hjælper det jo intet at himle op smiley hehe. Ville bare helst ikke have en for smal en. smiley


  • Syrpa
    Syrpa Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 19 Følgere: 33 Svar: 788
    #5   25. mar 2013 Jeg har str bred til min, jeg har et link her du kan bruge kopier det og klip ud

    (link fjernet)

    Jeg har savet mit kopjern over fået sat en lille fjeder i så det nu kan give sig efter hestens bevægelser.

    Kigger du her kan du se/mærke om det passer når du har fået sadlen hjem, et stykke nede er der vejledning for Barefootsadler.

    http://www.optimalsadel.dk/information.php?info_id=18&sessionid=709525fd2f6ab98d0ff9ccbf40a36c22


Kommentér på:
Barefoot London

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce