{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barefoot london
  • #1   3. jul 2013 andet spørgsmål kan man nøjes med at bruge fx sådan et antiskrid gele underlag lige som vi bruger til islænderne

  • #2   3. jul 2013 Er det den nye eller gamle model?

  • #3   3. jul 2013 Geleunderlag er ikke godt nok, køb dig et rigtig trykfordelende smiley

    Desuden synes jeg du skal finde dig et fast kopfjern i stedet for det med uld hvis den glider. Så vil den ligge mere stabilt.
    På Barefoots hjemmeside kan du finde måleskema så du kan finde ud af hvad str. Kopfjern din hest bruger smiley



  • #4   3. jul 2013 ca 3 år gammel. har tykfordelene underlag fra ganduer eller hvad det hedder min hest kan ikke passe nogen af de kopjern der er hun er for bred

  • #5   3. jul 2013 Det der med når man er så træt at man læste det som "Barefoot Kondom"

  • #6   3. jul 2013 ha ha

  • #7   3. jul 2013 Køb et blødt kopfjern.
    Det duer i hvert fald ikke, at den render rundt med et kopfjern der er for smalt.
    Ellers kunne det være der var mulighed for at montere et fortøj?


  • #8   3. jul 2013 Der står jo den bruger et kopfjern af uld.. smiley

  • #9   3. jul 2013 Den gamle model har faste gjordstropper, der er placeret meget langt fremme. Den duede ikke på mine heste, men da jeg fik den nye model, med et mere flexibelt ophæng, lagde sadlen meget bedre. Hvis du har den nye model, ved jeg ikke hvad der vil ændre fremadglidningen. Det med de faste 'kødben' foran til, duede ikke på mine heste, jeg havde den af uld og sadlen lå rigtig godt og stabilt. På et underlag til bomløse sadlen. Man må vist bare prøve sig lidt frem. smiley

  • #10   3. jul 2013 Hej Anne
    Jeg har også prøvet div. Barefoot modeller på mine Belgiere, de gled alle frem, og som du selv siger er de faste kopjern ikke brede nok til vores Belgiere.
    Jeg har prøvet div. antiskridunderlag, bananformede gjorde, gjorde der er specielt formet for at sadlen ikke glider frem, samt antiskrid gjorde, intet af det har virket desværre, men er jo også forskel på Belgieres sadelleje, så måske det kan virke for dig , selvom det ikke har virket for mine ; )

    Har prøvet/haft rigtig mange forskellige sadler til min Belgiere, eneste der er blevet liggende hvor den skulle, var en contact sadel (bomløs), havde den knap 1 år, rigtig lækker sadel, havde ingen problemer med trykninger, men solgte den alligevel, da jeg er utryg ved at den ikke har noget kammer.

    Har haft sadelmager ude, og har nu fundet en santa cruz , som lå rigtigt godt på hende, virkelig en lækker sadel, som man sidder godt i også på vores brede heste.
    Men venter stadigvæk på den kommer hjem i den rigtige farve, så kan ikke udtale mig yderligere om hvordan den ellers er.

    Men synes dit nuværende underlag lyder fornuftigt, og ville ikke turde "nøjes" med et antiskrid gele underlag.


  • #11   3. jul 2013 Bare fordi sadlen er bomløs er det ikke ligmed at den så automatisk passer alle heste smiley
    Havde også en hest min Cheyenne gled frem på. Sadlen passede ganske enkelt ikke.


  • #12   3. jul 2013 jeg har haft sadelmager ude da desværre solgt mig en sadel der klemte så nu har den stået stille haft kiropraktor massør og kan nu rides men den glider bare frem og har bare ikke 10000 til endnu en sadel så er virkelig på bar bund for sadel er så lækker men dyr ikke til hest PT. time har du en ide til hvad jeg kunne bruge i stedet for

  • #13   3. jul 2013 Hvis du ikke har råd til en sadel der passer så lad være at rid med sadel smiley

  • #14   3. jul 2013 det skulle vel gerne være muligt og finde en under 10.000 har faktisk brugt over 30.000 på 4 sadler hvor igen af den lægger1 00 % og kan altså ikke bare ride uden sadel på hest der kun lige er tilredet

Kommentér på:
barefoot london

Annonce