{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.290 visninger | Oprettet:

Bule under maven på drægtig hoppe {{forumTopicSubject}}

Idag opdagede jeg en bule under maven på vores hoppe, som jeg ikke har lagt mærke til før. Den er på størrelse med en håndfuld, og blød.
Den er kommet indenfor de sidste par dage.

Jeg snakkede først med staldejeren, som var sikker på at det ihf. ikke var brok, men nok nærmere en væskeansamling. Jeg ringede så til dyrlægen, som mente samme, og han forslog at få en ud bare lige for et tjek, men at det sagtens kunne vente, og at det ikke var noget jeg behøvede at bekymre mig om.

Jeg har så siden snakket med nogle amerikanske avlere, som alle siger at det er meget almindeligt, og at det forsvinder når føllet er født, og at jeg ikke behøver at bekymre mig.

Nu er pengene jo i forvejen ikke de helt store, så vil være øv over at skulle have dyrlægen ud for "ingenting", så derfor vil jeg lige høre jeres erfaringer på området, og så tage stilling til det derfra.

Hun virker ikke generet af det, og føllet sparker lystigt, så overvejer at give det nogle dage og se om den vokser yderligere.

Den ene af de avlere jeg har snakket med, siger at 2 af hendes hopper får det hver gang.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bule under maven på drægtig hoppe
Kommentér på:
Bule under maven på drægtig hoppe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce