{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

føler mig virkelig svigtet af en god ven :( {{forumTopicSubject}}

hej HG! smiley

jeg føler virkelig at en af mine gode "venner" har svigtet mig smiley og har faktisk været trist over det hele dagen.

I får lige historien:

i torsdags sad jeg på mit værelse på skolen og skrev men en af mine gode venner (han er i praktik lige nu, jeg er stadig på grundforløb)
Han er KUN en ven, og ikke mere smiley
da han gik på skolen før jul, snakke jeg lidt med ham, men egentlig kun fordi at jeg var rigtig gode venner med hans værelses kammeret. Men efter at han stoppede er vi begyndt at skrive rigtig meget sammen, næsten hver dag faktisk smiley
ja vi skrev altså sammen i torsdags, bare sådan om løst og fast og hvad vi skulle i weekenden.
Jeg skrev så at jeg bare skulle muge mine 3-4 hestebokse og ride.
Så skrev han at så fik jeg da nok at lave den dag (eller noget lign)
så skrev jeg at det kun plejer at tage ca 2 timer og så er der også fejet og strøet.
Han mente så ikke at han kunne klare det på så kort tid, selv hvis han fik en hel kasse kolde øl.
For sjov skrev jeg så at han da gerne måtte komme og prøve.

Vi fik så arrangeret at han skulle komme i dag, og hvad tid han skulle komme, og vi skulle lave en masse ting, tromle en af markerne, samle sten og lægge kartofler og alt muligt, og at vi senere skulle i biografen og se Iron man 3.

min mor havde sagt at han ikke skulle blive og sove her, og det var jeg helt indforstået med og jeg havde egentlig heller ikke lyst til at han skulle blive og sove.
Men så skrev han at han blev nødt til at blive og sove for ellers kom han ret sent hjem.
Jeg fik så skrevet på en pæn måde (men en lille bitte løgn) at han ikke kunne blive og sove.

Men så gad han slet ikke at komme smiley
Han skrev så til mig (helt ordret): "er det så ikke lidt lige meget med at komme?"

jeg blev sådan helt paf, han havde tænkt sig at være her kl 10 så vi havde hele dagen og kunne gå i biografen kl. 16.30
og så mener han at det er spildt?! smiley

Ja for mig lyder det lidt som om at han kun var interesseret i at "sove" her, at han havde nogle lumske bagtanker hvis i forstår smiley at han så at sige bare ville i bukserne på mig

så blev jeg ret ked af det, føler lidt at han har svigtet mig lidt smiley

han virker ellers ikke som sådan en type.
Men han kan godt været ret dårlig til at formulere sig nogle gange, så det håber jeg bare at han var lige der, og at det ikke skulle forstås sådan som jeg og min mor forstod det.

og selvom det ikke var sådan ment, tja så er jeg da stadig lidt trist over at han ikke kom alligevel


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  føler mig virkelig svigtet af en god ven :(
  • #1   4. maj 2013 håber virkelig ikke at det blev for forvirrende smiley eller FOR langt smiley

  • #3   4. maj 2013 tja han bor på vest sjælland, og jeg på syd/øst sjælland, og tja det ville tage ham ca. 3 timer skrev han
    og jeg også sagtens forstå ham, men stadig... smiley

    ja det tror jeg godt på, men syntes bare ikke at jeg kender ham godt nok til det smiley


  • #4   4. maj 2013 Tjaaaaa, jeg kan godt forstå dig smiley Jeg ville også blive skuffet, hvis det var mig i din situation...

    Måske... Måske, var han selv skuffet over han ikke kunne blive(Og ingen lumske bagtanker, medmindre, og kun medmindre, han har et crush på dig?? Han har ikke en kæreste vel?) og havde glædet sig til at være sammen smiley


  • #6   4. maj 2013 jo nu du siger det, det kan da godt være at han også blev lidt skuffet.
    Det med at at har et crush på mig, jeg har før tænkt den tanke, i forbindelse med noget han engang skrev til,
    noget med at hvis han vandt 4 millioner ville han give 2 millioner til vores begges nok bedste ven og jeg ville kun få 50 øre
    fordi han havde læst i illustreret videnskab at hvis man gav sine venner en masse penge ville de glemme en, indtil de have brugt pengene, så ville de komme og tigge efter flere.
    Og han ville ikke miste mig som ven smiley sød tanke!

    og nu jeg tænker over den historie der, så har han egentlig nok ikke haft en bagtanke, men bare formuleret sig dårligt smiley
    det gør mig lidt mere rolig

    Rynkerosinen: ja det er rigtig nok smiley
    i har begge to lige fået mig til at se sagen fra hans side smiley det var nok egentlig meget godt, tak skal i have! smiley


  • #8   4. maj 2013 Jeg er også enig med Rynkerosinen mht transport smiley
    Jeg har mindst en time med offentlig transport til bare Hillerød smiley


  • #9   4. maj 2013 Rynkerosinen har ret i det med transporten! Tror ikke han har haft nogle andre tanker, bare tænk at det var alt for sent han kom hjem:) Nu skriver du også selv at han ikke virker som typen, og så syntes jeg du skal lytte til dig selv, ikke alle drenge er lige slemme. Tror med hensyn til sætningen at han bare har formuleret sig dårligt! Syntes du skal give ham en chance til og aftale en ny dag. Held og lykke med ham;)

  • #10   6. maj 2013 hehe tak allesammen smiley
    jeg håber på at mødes med ham til noget traktor træk om to ugers tid sammen med nogle andre venner/venninder smiley

    jeg har nok bare overreageret smiley


Kommentér på:
føler mig virkelig svigtet af en god ven :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce