{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Ved at miste lysten... {{forumTopicSubject}}

Jeg står i denne stration at jeg synes bare ikke der er andet end problemer efterhånden med min ridning...
Og nu hvor en a de heste som jeg passer står stille og den anden skal flytte osv.
Synes jeg bare selv at der ikke er noget værd i at ride mere, her fortiden er det bare nedtur på nedtur....

Jeg fandt ud af her igår at en det ejer jeg passer hest for, har lavet en annonce her inde med at hun sælger sin boks....
Uden at hun har sagt noget som helst til mig... så er total udvidene lige nu, har dog hørt efter hånden noget tid at hun har overvejet at flytte men kun fra de andre fra stalden, så der har jeg ikke tænkt længere over det. Men nu her igår fandt jeg så annoncen som har lavet for en UGE siden...

Og skalle ja, han står stille pt hvor vi kun kan ride ture, det er rigtig hyggeligt og sådan noget men kan bare mærke på ham at nu vil han også gerne snart igen og lave noget andet, og jeg savner sådan at springe igen....

virkelig ved ikke hvad jeg skal gøre...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved at miste lysten...
  • #1   12. maj 2013 Kan godt se at det hele virker rigtig nedtur ligenu..Men prøv at tænk på hvorfor du begyndte med at ride, hvad er det du godt kan lide ved at ride eller være sammen med heste? Prøv at lav en liste over alle de positive ting ved ridning/heste. Prøv også at tag en snak med hende, der ikke har fortalt dig om annoncen.. Ellers så prøv at finde en helt ny du kan ride på? Søg på parter/passer herinde, der kunne jo være nogle?
    Du kan jo også evt. holde en pause, og se om det er det du vil. Bare mærk godt efter i maven. Det kan godt være at det ser sort ud ligenu, men hvem siger at der ikke er en dejlig hest der venter på dig derude? smiley

    Håber jeg har været til hjælp. Har selv haft det lidt på den måde smiley


  • #2   12. maj 2013 ta det med ro?
    Hvis det ikke er dine heste kan jeg ikke se hvad du skal gøre?
    Det er jo ikke dine så lad ejerene styre det selv! (;


    Det eneste jeg kan hjælpe dig med er: Ta det med ro og snak med ejerne (;


  • #3   12. maj 2013 Johanna: Ja, spørger hende også lige når jeg selv er klar og møder hende næste gang i stalden.
    Men nu er det sådan at jeg er flyttet gård og så flyttet tilbage for at få part på en fantastisk hest som jeg har kendt i lang tid efter hånden, men nu står "skadet"....
    Men har skam masser af heste som jeg bliver tilbudt at ride på, men der er bare ingen af dem på den måde har sagt mig noget....

    Team M&B: Jeg er skam helt rolig, og nej det er ikke mine heste men synes alligevel at jeg har ret til at vide om at hun flytter så jeg er forberet på at en af mine parter flytter.


  • #4   12. maj 2013 Jeg har lige haft en skadet pony og er igang med genoptræning, det har taget lang tid, men jeg ved jo at det vil give pote til sidst. Jeg syntes ikke at du skal "droppe" den skadede hest, hvis det er det du vil? Du siger jo at den er fantastisk, så vent og plej bare hesten indtil den er klar igen;-) Hvis du vil have nogle andre at ride på i mellemtiden, kunne du jo prøve at ride nogle af dem du er blevet tilbudt. Det kunne jo være at de var noget for dig, hvis du prøver lidt mere? smiley

  • #5   12. maj 2013 Nej, jeg har ikke tænkt mig nu og her droppe ridning og heller ikke skalle men problemet er bare at vi ikke ved hvad der er galt... selvfølgelig kommer der doktor dyr snart...
    De andre heste har jeg skam prøvet, men de siger mig ingen ting... og da jeg kender skalles ejer rigtig godt og jeg ved at jeg kan stole på hende så bliver jeg på skalle.

    Det er bare mere med at jeg har lige fået min tillid frem igen til hesteejer, da jeg har prøvet før at jeg har fået fortalt at min passer hest skulle flytte af andre i stalden...
    og nu sker dette.... med at jeg ingen ting for afvide om at hesten ikke skalle men en af mine andre passer heste skal flytte...


Kommentér på:
Ved at miste lysten...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce