{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

Så kom jeg endelig op! {{forumTopicSubject}}

Et lille glædelsesindlæg herfra smiley
I dag var jeg nemlig oppe på min skønne hest (lige knap 3 år)! I silende regn tog jeg nemlig lige og svingede mig op på hende. Det var virkelig en vidunderlig følelse - også selvom det kun varede i et lille minut. Kan ikke få smilet af læberne smiley
Hun tog alt med ophøjet ro og vippede ikke engang med ørerene. Man skulle tro, hun ikke havde lavet andet hele sit liv.
Glæder mig sådan til, vi skal ordentligt i gang! Dog kommer der lige til at gå noget tid, før man kan kalde det decideret ridning. Det kan jo godt være, man ser voksen ud udenpå, men det betyder bestemt ikke, man er det indeni! Hæh smiley
http://tinypic.com/r/aw6oba/5
Jeg undskylder mange gange for den manglende ridehjelm! Jeg ved det er uforsvarligt - også selvom hesten var den sødeste i verden. Det kommer ikke til at ske igen og gider ikke høre jeres kloge ord herom. Hvorfor jeg viser jer billedet? Fordi jeg synes I skal have lov til at se en stolt hesteejer på sin unge hest smiley

Er der andre, som er i gang med at ryttertilvænne/tilride sine unge heste? Vis gerne billeder!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom jeg endelig op!
Kommentér på:
Så kom jeg endelig op!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce