978 visninger
|
Oprettet:
Min bedste ven {{forumTopicSubject}}
Heeeej HG!
Jeg har lavet en lille video om min bedste ven - Mini Madsen.
Jeg ville egentlig bare spørge, hvad I synes om den?
http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/317876-min_bedste_ven
I må gerne lægge en kommentar også!
jul 2012
Følger: 20 Følgere: 19 Heste: 2 Emner: 198 Svar: 1.971
da det måske kunne give flere der kiggede
maj 2009
Følger: 54 Følgere: 599 Heste: 2 Emner: 278 Svar: 5.742
Min bedste ven