{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
989 visninger | Oprettet:

min bedste ven {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og tuder på grund af en hest jeg måtte tvangssælge sidste år. Jeg havde ham i et år, 3 måneder, 9 dage og 19 timer. Jeg fik ham fordi mine tre heste blev kørt ned og derfor begyndte jeg at få en depression. Han var min bedste ven igennem alt. Verdens bedste travheste dreng. Jeg savner ham ufatteligt. Savner også mine tre fantastiske små ponyer...Den 18. november i år er det 4 år siden de blev kørt ned...Tænk at der kan være så mange følelser for et dyr og tænk at der kan være så mange tårer i ens øjne...Er der en I savner?? smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min bedste ven
Kommentér på:
min bedste ven

Annonce