{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hvor der er vilje - er der vej! Kan ikke kende min pony {{forumTopicSubject}}

Hej søde hg'er! Nu skal i bare hører!

2011: Jeg var ved dyrlæge og fandt ud af min pony havde KS (havde brækket 2-3 torntapper) fik af vide at hvis hun ikke blev bedre efter var der ikke andet at gøre end at aflive hende.

Hun blev ikke bedre! Vi overhovedet at få hende aflivet, men vi kunne virkelig ikke få os selv til det! For Angel var virkelig en fantastisk hoppe og super smuk, så vi prøvede at longer hende med indspændningstøjler (Ja pisse dumt) Men vi viste ikke hvad jeg skulle gøre! Jeg var ked af det, ødelagt over drømmehesten blev til et stort mareridt!

2012: Min nabo som arbejde i Landbrug Fyn var på det fynske dyrskue, hvor hun var rundt at kigge og var inde og snakke med en virkelig flink dame ved hed Heike Wilde. Jeg var på et kursus og var heldigvis den sidste der skulle ride! På det tidspunkt, havde Angel det ok godt, hun kunne rides!!
- Hun spurgte om vi havde 15 minutter og 'Ja, det havde vi'! Allerede efter 5 minutter begyndte Angel at arbejde med de muskler om de brækkede torntapper.

Jeg kom på en 3 dags træningslejr i sommerferie år 2012 hos Heike Wilde, så jeg kunne lærer hvordag jeg skulle arbejde med hende. Jeg lærte det og arbejde med hende i godt og vel 2-3 måneder! Og der efter hed det bare 'Ned med det hovede, så ryggen kan komme op'

Og sådan har jeg redet/trænet lige siden September/Oktober. Vi havde trænet så meget at vi sprang LA baner for kat. 1 pony (det er hun)
Jeg valgte at starte år 2013 op med at genoptræne hende og få en masse muskler på hende, gik og godt indtil sneen kom igen og efter det, fik hun desværre nyreslag.. smiley

Igen gik jeg at overvejet om hun ikke bare skulle aflives, hun ødelagde min psykisk og jeg blev nød til at tænke på mig selv (Har en stress depression..) Men Nej, jeg kunne ikke bare give op!!

Jeg fik modet oppe og begyndte at ride og træne hende igen og det gik fremad jeg så lystet for enden af tunnellen! :')

Lige siden Februar har jeg trænet, trænet og trænet! Som en sindssyg - jeg ved ikke hvor meget tid jeg har brugt på at få hende trænet!!

- Jeg har så valgt at købe et Back on Track varmedækken til hende, fordi jeg har hørt det skulle være godt og det viser det så også at det er!!

MEN HVOR DER DER VILJE - ER DER VEJ!

IGÅR (Lørdag) Var jeg ude og ride, hun var tænd og hun gik endelig rigtig godt, men ville lige prøve at galoppere schenkelvigning.
Var seriøst lige ved at tabe kæben.. hun gjorde det! Hun har virkelig aldrig prøvet det også gør hun det bare rigtig rigtig godt!

Men jeg laver schenkelvigning til venster galoppere rider ned i hjørnet changer galoppen og laver schenkelvigning til højre, rider ned i hjørnet og changer!

Jeg er virkelig virkelig stolt over at en pony med KS, kan det! Jeg synes det sindssygt også hvis man tænker på hvad pony og rytter har været i gennem.

Lige så snart jeg får en kamera- eller filmmand ud, så får i lov at se det!
Jeg er helt oppe og kører over det - jeg er så stolt! :')

- Måtte lige ud med det!
- Husk stavfejl, det gratis! Og gider ikke lige rette den igennem
- Ingen kommentar om noget, da ponyen har det godt!

!!HUSK!!
Hvor der er vilje - er der vej!

- Frederikke Bagge Engholm Rasmussen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor der er vilje - er der vej! Kan ikke kende min pony
Kommentér på:
Hvor der er vilje - er der vej! Kan ikke kende min pony

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce