{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

Massør-besøg der gik galt... {{forumTopicSubject}}

Jeg havde for nogle uger siden besøg af af en massør som skulle nusse om min lille hyp. Det var første gang at han skulle prøve det, så jeg var spændt på hans reaktion.
Men jeg blev ikke yderligt imponeret... Før det første nød han det overhovedet ikke. Og for det andet sagde hun at hans hofter var skæve samt hans kryds og korsben. Så hun sagde at hun ville komme igen hurtigst muligt og rette op på det, og hvis hun ikke kunne, skulle vi bestille en kiropraktor der skulle gøre det. Fordi hvis jeg ikke fik det gjort, ville det få yderligere konsekvenser.
Jeg blev selvfølgelig meget ked af den nyhed og snakkede hurtigt med min mor omkring det og vi ringede efter en dyrelæge, så vi kunne få problemet løst.
Idag havde vi den sidste dyrelæge ude og hun sagde det sammen som de andre. "Der er intet at finde på den hest, han er utrolig sensitiv, men han fejler ikke med i sin anatomi"
TAAAAAAK! Mor her var fandme ved at dø...
Så nu ved jeg at min hest har det fint.
Ville bare lige dele det med jer!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Massør-besøg der gik galt...
  • #1   26. jun 2013
    Undskyld at jeg er negativ; men en dyrlæge kan sjældent udtale sig om hesten og dens skævheder, låsninger mm. hvis de ikke er uddannet kiopraktor, fys eller andet.

    Derfor kontakter man en sådan for at vide nærmere.

    En massør er heller ikke det samme som en kiopraktor, så derfor anbefaler de typisk sådan en hvis de ikke kan rette det. En massør massere jo muskler og kan ikke gå i dybden og rette skæve ting i hesten.

    Så jeg ville stadig få en kiopraktor, osteopat eller fys ud til hesten.

    Og ret godt gået at dyrlægen igennem telefonen kan se din hest og sige sådan også.

    Undskyld mit negative indlæg, men dyrlæger har ikke uddannelsen som en kio mm. har


  • #2   26. jun 2013 Krikken: Dyrlægen VAR på besøg - det blev IKKE konstateret telefonisk !!!

    Har i haft mere end én dyrlæge ude? Er jeres dyrlæge uddannet kiropraktor? Hvis ikke, ville jeg kontakte en kiropraktor for en sikkerheds skyld.


  • #3   26. jun 2013
    Ah, så læste jeg forkert - det behøves du ikke udråbstegn til og understrege ;o).
    Læste det som om der var blevet ringet til dyrlægen.


  • #4   26. jun 2013 Jeg er enig med Krikken.
    Hverken dyrlæge eller massør er uddannet kiro/fys/osteopat og kan derfor ikke rette det. Som Krikken skriver: "Undskyld at jeg er negativ; men en dyrlæge kan sjældent udtale sig om hesten og dens skævheder, låsninger mm. hvis de ikke er uddannet kiopraktor, fys eller andet.

    Derfor kontakter man en sådan for at vide nærmere."

    Så kontakt en kiropraktor og få sådan en ud. Det er trods alt sådan en som din massør henviser dig til og ikke din dyrlæge.
    Der er ikke noget meget alvorligt galt med din hest på nuværende tidspunkt, men får du ikke en kiropraktor ud, så får det konsekvenser, som din massør siger.


  • #5   26. jun 2013 Ja min hest fejlede heller ikke noget i følge diverse dyrlæger. Men faktum var at hun var uridelig og havde ondt. Det kunne en hver der kendte hende se.
    Jeg tog hende til Tove Due og der efter massør og så en gang til, til Tove Due og vupti i dag har jeg en hest fester gladere og mere afslappet og går meget bedre end hun nogensinde har gjort.
    Så dyrlæger kan man ikke altid bruge til noget. Så hvis du bare lad"er stå til og ikke Får rettet skævhederne, så ender du med en uridelig hest med smerter.
    Og det er billigere at få kiropraktor eller andet ud, end dyrlægen. Det erfarede jeg.


  • #6   26. jun 2013 jeg har før haft en dyrlæge ude som mente min hest var dødsdømt. Var helt knust.. Fik en behandler ud og hesten er i dag forsikringsgodkendt og har aldrig gået bedre.... dyrlæger kan ikke se alt..!

  • #7   26. jun 2013 Kan godt se forvirringen nu... Den dyrelæge vi havde ude er også uddannet kiropraktor smiley
    Og til jer alle sammen, han er blevet ordnet og kigget af tre forskellige dyrelæger+ en kiropraktor.
    Tusind tak for alle jeres indput! Jeg ville bare lige dele med jer hvad jeg har været ude for!


  • #8   28. jun 2013 Godt det ikke var alvorligt, man bliver meget nervøs og trist når de ser sådan noget. Held og lykke til jer fremover smiley

Kommentér på:
Massør-besøg der gik galt...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce