{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Valg af avl {{forumTopicSubject}}

Hej er rimelig i vildrede smiley

Besluttede igår for at drosle ned på min hannoavl, da der ret så lang vej før jeg kan være med i toppen, det er der jo altid smiley men der virker bare ekstra langt

Så igår begyndte jeg at køre i stilling til at avle lidt bredere med både pintoer, shettere og arabere alle indkøbt med gode gp + dem jeg havde i forvejen

Hvad gør man så når en af de heste fra hannoerne som bare skulle være et skridt på vejen og har ikke engang ofret en speciel tilpasset sadel på den, så som det ser ud nu kommer ind og ligger nr 2 på en af dem under evner imorgen smiley

Er total i vildrede, kan rigtig godt lide mine hannoer men økonomien i dem pt er ikke særlig god ): hvor med de andre vil jeg hurtigere kommer til at ligge mellem de bedste "måske"....

Hvad ville i gøre, skal jeg bare bide i det sure men dejlige hanno æble eller prøve at skifte ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af avl
  • #2   8. sep 2013 Kan ikke køre 4 avle op samtidig, så bliver det aldrig godt smiley så skal horwse da til at være lidt flinkere med AP

    Men ja måske bare to af dem smiley


  • #4   8. sep 2013 smiley skal nok K'en vil bare også være sikker på jeg kan bidrage med noget smiley er kun på 455 gp hos de almindelige shettere og de der EH syntes jeg er lidt kedeligt/dyrt bekendtskab, wunder why jeg ikke tjener penge smiley

  • #6   8. sep 2013 Er sikker på du er en god avlspartner smiley men overvejer lidt at prøve en uge med alle 4 racer, så må jeg se hvilke af dem der er sjovest at træne og konkurrere med smiley skal nok skrive hvis det er og selvfølgelig også få fat i nogle med højere gp smiley så kære horwse fri AP for en uge ville være et super tiltag smiley

Kommentér på:
Valg af avl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce