{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Er det mig der er pylret ? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley
Håber i kan hjælpe mig i den her lidt vanskelige situation.. Undskyld det er lidt langt. Håber i vil tage jer tid til at læse det smiley

Sagen er at vi står med en ponyvallak, som rigtig gerne vil det hele og som også har talent for.. Ja det hele smiley
..Nå problemet er så at da vi for ca. et år siden sendte ham i tilridning, brugte de 4 måneder på at tilride ham og da kunne han ikke en gang traves uden at være nærvøs. De fortalte at han var bagsky og det ville tage meget længere tid at tilride ham smiley
Vi var så nødt til at tage ham hjem, da vi ikke havde råd til at have ham der mere.
Senere har jeg selv arbejdet en del med ham og jeg kan nu hoppe op på ham uden ham bliver bange (mere end hvad de kunne). Vi er så begyndt at skridte med ham, men han opfører sig besynderligt og vi har derfor haft en hestefys til at se på ham.. Hun siger han har skævt bækken og kryds, så det er han ved at få rettet op nu smiley Desuden mener hun han har alt for meget arvæv efter kastration og at det også kan være en vigtig faktor i hvorfor han ter sig sådan..

Nu kommer så mit vigtige spørgsmål: Kan det være sædstrengfibrose, eller er det helt ude i hampen ? Han er blevet kastreret liggende og så vidt jeg har hørt sker det ikke så ofte efter liggende kastration ?
..Det skal lige siges at da han blev kastreret, fik han ca. dobbelt så meget bedøvelse som han skulle og det var lige ved dyrlægerne ikke kunne vække ham igen, desuden var de helt oppe i bughulen og hente den ene testikel, så det har været en grum oplevelse for ham og ikke mindst os som hesteejere.
Det er meningen han skal sælges og gerne til en, som vil ta ham hele vejen, men det er selvfølgelig svært at sælge en pony, som ikke kan rides smiley


Jeg ved ikke om det bare er mig der er pylret, men jeg håber i kan hjælpe, da vi jo kun vil ponydrengen det bedste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det mig der er pylret ?
Kommentér på:
Er det mig der er pylret ?

Annonce