{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.776 visninger | Oprettet:

Gyser Historier O.o {{forumTopicSubject}}

Ja ...

Kan vi skabe uhygge i mit forum? xD
Kan i skrive en uhyggelig historie? smiley
eller fortælle noget der er sket Uhhh
(der er uhyggeligt)

*Kun uhyggelige ting*

Min kommer self også xDD

Den historie der får flest Likes ..Vinder smiley
Man vinder ikke noget "Self"

Mvh Jasmin & Hestene ;DD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gyser Historier O.o
  • #1   14. okt 2013 Pas på hvad du ønsker..

Det var en mørk og stormfuld aften..... Sådan starter mange uhyggelige historier og det gør denne også:
    Faktisk var vejret ret forfærdeligt. Regnen stod ned i stride strømme og vinden piskede træerne så voldsomt, at grenene ramte vinduerne og dermed lavede en hul og meget uhyggelig "bump - bump" lyd.
    Lise var alene hjemme og her til aften med uvejret udenfor virkede huset meget større end det ellers plejede. Derfor havde Lise valgt kun at være i stuen og alle de andre rum havde hun lukket dørene til. Stuen lå bagerst i huset og når man sad i sofaen kunne man ligesom have overblik over hele stuen, og ikke mindst døren henne for enden. Hvis der ville nogen ind ad døren, kunne hun se det med det samme på håndtaget. Det eneste hun ikke havde overblik over var vinduerne ud til haven omme bag ved sofaen, men hun havde trukket gardinerne for. Alt det hun kunne tænke sig, at hun skulle få brug for var inde i stuen på sofabordet. Hun havde hentet dynen og puden, sodavand, slik, chips og de dvd’er hun havde tænk sig, hun ville se.
    Godt gemt under dynen startede hun den første film. Det var en gammel dansk film, som hun havde set mindst 100 gange, men aldrig blev træt af. Hun følte sig dejlig tryg under sin dyne, og filmen fik hende straks i godt humør. Pludselig hørte hun et stort brag og det begyndte at trække voldsomt fra vinduet. Lise vendte sig med et sæt og kravlede derefter ud under dynen. Hun gik hurtigt hen og trak gardinet fra og fandt ud af, at vinduet var blæst op. "Underligt" tænkte hun "jeg er helt sikker på ,at jeg lukkede det vindue inden jeg satte mig til rette i sofaen". I det samme flækkede et kæmpe lyn himlen og nede bagerst i haven ved det store æbletræ, så hun en sort skikkelse. Hun gispede højt, da hun blev meget bange, men alligevel gik hun tættere til vinduet for at se om det virkeligt var rigtigt, hvad hun havde set eller om hendes nerver spillede hende et puds. Endnu et kæmpe lyn flækkede himlen, men skikkelsen ved æbletræet var væk. Hun sukkede et lettelsens suk og skulle til at trække gardinet for igen da et lyn for hen over himlen. Lige udenfor vinduet stod den mørke skikkelse og kigge ind på hende gennem ruden. Det var en mand, der ikke ligefrem så særlig rar ud. Han havde et langt ar fra den ene kind hen over næsen og over på den anden kind og hans mund var formet til et uhyggeligt grin... Han råbte til hende gennem ruden: "hvad du ønsker skal du få", og straks efter var han forsvundet igen. Lise var meget meget bange og skyndte sig hen under sin dyne igen. Nu vidste hun med sikkerhed, at hun denne gang havde lukket vinduet.
    "Hvad du ønsker skal du få - sådan noget underligt noget at sige" tænkte hun, hun vidste ikke, hvad det betød. Hun prøvede at tænke tilbage på, om hun havde ønsket noget som helst, da den uhyggelige mand stod udenfor vinduet. Faktisk havde hun tænkt "bare min storebror dog var hjemme eller min mor og far".
    I det samme hørte hun en underlig lyd ude fra entreen. Det lød som om, der var nogen der gik rundt derude. Hun råbte: "hvem er det?", men der kom ikke noget svar. Pludselig stoppede skridtene og håndtaget ind til stuen begyndte at røre på sig. Det ville ikke vare længe før hun fik opklaret hvem der var kommet hjem. I det døren gik op kom der et kæmpe lyn, der gav så meget lys i stuen, så man skulle tro, det var dag. Lyset gjorde, at hun tydeligt kunne se, hvem der trådte ind i stuen. Det var hendes bror som hun havde ønsket, men han så ikke helt rask ud. Han slæbte det ene ben efter sig, og da han vendte siden til hende, kunne hun se at hans hoved i hele den ene side var et stort åbent sår. Han grinede til hende, mens hun skreg. "Pas på hvad du ønsker dig" sagde han med en mærkelig stemme.
    Lise’s mor og far kom først meget sent hjem, da de havde været på hospitalet, hvor deres søn lå. Han havde været ude for et trafikuheld og var død. Og da de kom hjem fandt de deres datter liggende i sofaen med sin dyne over sig. Hun var meget bleg og ved nærmere eftersyn fandt de ud af, at også hun var død. *-* (Uuuhhh...)

Mvh...
    Freja<3

• #2   14. okt 2013 Dejlig skal lave matematik og så læser jeg jeg læser alle igennem smiley

• #3   14. okt 2013 Fødselsdagsmorderen:

"Hurra det bliver for fedt" : tænkte Morten, da han vågnede. Det var i dag han blev 12 år. Han havde glædet sig enormt de sidste 2 måneder, da hans mor havde lovet ham, at ham og hans 2 bedste kammerater skulle i biografen. Mor havde kommet med flere forslag til film, de kunne se. Forslag som : "Klatretøsen" og "Min søsters børn". Morten havde forsøgt at få hende til at forstå, at de altså var for gamle til sådan nogle børnefilm, og havde plaget indtil hun gav sig og lod dem bestemme selv. Og sådan var det så gået til, at de nu til aften skulle ind og se : "Øksemorderen slår til".
    Morten havde læst en masse om filmen, der handlede om en mand, der gik amok på børn med en stor økse, fordi han selv havde haft det hårdt som barn. Filmen skulle være både uhyggelig men også rigtig sjov, fordi nogle af børnene i den by, hvor filmen foregår, gjorde alt hvad de kunne for at forhindre morderen i at slå alt for mange ihjel. Jacob og Simon havde ringet til ham allerede i morges for at fortælle ham, at de begge glædede sig meget.
    Kl. 17.30 bankede det på døren. Da det jo var Mortens fødselsdag, lukkede han op og udenfor stod en kolossal høj mand " med en stor økse..... Morten bakkede langsomt hen mod køkkenet, og stak hovedet ind og bad sin Mor om at komme ud til døren. Hun kom ud i entreen med sit forklæde på: "Nej hvor er i præcise drenge. Det var godt, for maden er også færdig om et øjeblik. Jeg håber i kan lide en stor Pizza og en omgang sodavander". Hun vendte sig om og gik igen ud i køkkenet. Morten stod og stirrede forvirret på sine to kammerater, der stod og grinede smørret i døren. " På et tidspunkt skal i nok få det betalt" sagde Morten, da Simon tog en økse frem og Jacob viste ham jakken, de havde haft på. "Årh. lad være - det var jo bare for sjov, og du må da indrømme, at vi gjorde dig bange. Du troede garanteret på, at det var Øksemorderen". Morten fik dem gennet ind i stuen, hvor hans mor stod klar med maden.
    På vej hjem fra Biografen gik snakken livligt om filmen. Det havde været en rigtig god film, selvom de alle måtte indrømme, at de var blevet skræmt en del gange. Heldigvis var filmen sluttet som den skulle, med at børnene havde fået lokket Øksemorderen i en fælde og politiet have anholdt ham. Der var helt klart lagt op til en 2’ er.
    Morten synes, det havde været den perfekte fødselsdag, og nu skulle Simon og Jacob sove ved ham. Da de kom hjem, var huset helt tomt. Morten gik ud i køkkenet for at finde chips og sodavand frem, inden de skulle spille Playstation. På køkkenbordet lå en seddel fra hans mor: "Kære Morten. Vi er taget over til Ruth og Keld, for at spille kort. Men i drenge er jo også så store at i sagtens kan passe jer selv. Vi er hjemme igen inden midnat. Farvel skat. Mor". Inde i stuen var Simon og Jacob allerede ved at komme op skændes om hvilket spil de skulle spille.
    Kl. 24.00 ringede det på døren. Simon og Jacob sad og spillede og råbte gode råd til hinanden, så Morten rejste sig fra sofaen og gik ud for at åbne. Det ringede igen og Morten sagde højt: "Slap lige af" Jeg kommer jo nu. Har i glemt jeres nøgler - igen?". Idet Morten rakte ud for at tage fat i håndtaget, hørte han lyden at træ der flækkede og døren gav sig. En økse var blevet hugget igennem den og Morten kunne ud af det store hul se en høj mand med en kæmpe økse i hånden. "Hej gutter" råbte han ind til Simon og Jacob "Hvem er det nu i har fået til at lege øksemorder " Simon er det din storebror?". Bag ham kom Jacob som den første ud i entre’en: "Simons storebror er i Spanien for øjeblikket, og jeg har ikke stået for denne joke" sagde han. Morten kiggede ud igennem hullet i døren, hvor manden nu ikke var til at se, men i det samme huggede han igen øksen gennem døren. Denne gang kunne døren ikke holde til mere, og den faldt sammen og ind på gulvet i entre’en. Simon var nu også kommet ud til de andre og sagde: "hold da kæft mand " din mor og far bliver stik tossede. Har du ikke overdrevet denne joke bare en lille smule?". Manden kom nu ind igennem døren. Han var mindst 2 meter høj og havde en stor hat på, så man ikke kunne se hans ansigt. Drengene kiggede på hinanden og forstod, at det ikke var nogle af dem, der havde stået for denne joke " altså måtte dette være virkelighed....... "Jeg har ventet næsten et år på, at det igen skulle blive din fødselsdag": sagde manden med en stemme der fik det til at løbe koldt ned af ryggen på dem. "Men det har været ventetiden værd, for nu er du MIN" sagde han mens han løb igennem det hul, hvor døren engang havde været. Han løftede øksen højt op over sit hoved og .............

• #4   14. okt 2013 Anden Raptus var en modig and.......ALT FOR MODIG!

• #5   14. okt 2013 Siffibaby: Den der har du taget fra nettet, jeg har næsten lige læst den selv!

• #6   14. okt 2013 Der var engang et kærestepar der var ude at køre i bil gennem en skov... Den skov lå meget tæt på en sindssyge anstalt hvor en af de værste lige var flygtet fra... Det var meget sent og meget mørkt. (Som det jo altid er i gyserhistorier smiley ) DA... bilen lige pludselig gik ud. (Åh nej !! Hvad ske der så nu ? smiley ) så sagde drengen at han ville gå efter hjælp. (Men der var selfølgelig MEGET langt til nærmeste venlige menneske) da der var gået lid tid hvor pigen sad selv i bilen, hørte hun en lyd ! Det lød som om der var noget (eller nogen) der blev slæbt oven på bilen ! Så kunne kun lidt efter høre en "dunkende" lyd. Som om der var nogen der stod og slog på bilen med et par sekunders mellemrum ! *dunk !... Dunk !....* hele tiden ! Og så efter en times tid, hele tiden med den samme dunkende lyd, kom politiet kørende. De stoppede bilerne et par meter fra bilen som pigen sad i... De trak pistolerne og pegede hele tiden hen mod bilen med dem... Efter lidt tid gjorde de tegn til at pigen skulle komme ud af bilen, og det gjorde hun så. Da hun kom hen til dem sagde de "lige meget hvad, LIGE MEGET HVAD du gør. Må du ikke kigge på din bil !" Og selfølgelig gjorde hun det alligevel... Og da så hun !!! Oven på bilen sad den flygtede galning ! Og den dunkende lyd kom fra, at han hele tiden havde siddet og slået pigens kærestes hoved (som var blevet revet af resten af kroppen) ned i bilens tag !!!

Den fortalte vores engelsklærer på vingsted da vi var på lejrtur der !!! smiley

• #7   14. okt 2013 Haha Mille den der har du fra vingsted, ik? smiley

• #8   14. okt 2013 Jep Freja smiley

• #9   14. okt 2013 Haha smiley smiley

• #10   14. okt 2013 Hesten !
    Der var en gange en god og rar mand der ejede mange heste, han havde også en kone og to born. En af hans hopper var blevet drægtig. Så en stormfuldnat skete det hun begyndte at fole. og manden horte det. men da han kom ned i stalden for at tjekke om ikke alt var okey. lå der blod over hele staldgangen og i hendes boks. hun var dod. Indvoldene lå der og flod i resterne af hende. men manden kunne se noget der rorte sig. og det var så follet smiley senere i gennem årene trænede manden hingsten og de blev goede venner. og hans borne fik lov til at ridepå ham, det kunne han sagtens klare. men da hingsten og bornene red sammen begyndte hinsten at sætte i fuld galop. og han endte ved en so. nu begyndte han at gå ned i soen, sammen med bornene smiley og bornene druknede ! og da de var helt nede i soen spiste hesten dem ! da hesten kom tilbage til manden. uden bornene blev han bekymred og red derover hvor de havde redet. der så han skelleter flyde hen over vandet. og så vidste han at den hest var ikke almindelig. så han vendte hesten om. og lod ham være fri. men han ringede til naboerne så, de kunne beskydte deres born i mod hesten smiley og det siges, at hver fulmåne kommer hesten ud og drunkner nogne born og æder dem så pas på ! ( det er ikke hele historien, orkede ikke skrive hele istorien smiley

• #11   14. okt 2013 Haha xD Liker i ikke ? smiley

• #12   14. okt 2013 Mille den var godt nok uhyggelig smiley

• #13   14. okt 2013 Uhh Freja din er uhyggelig! O.O

• #14   14. okt 2013 Her er min har kopiret fra mit andet forum smiley smiley

Hej!

Jeg har lige været i bad xD
    Ja som jeg ikke plejer at gøre trængte
    jeg til lidt luft...også åbnede jeg self vinduet et
    kæmpe et der fylder hele væggen
    ( Vores badeværelse er lille men hellere ikke helt
    lille ... der er et badekar håndvask og toilet osv.)
    ..Jeg stod og kiggede og nyder self den friske luft
    Så høre jeg havelågen klapre ..? Hvad er det tænker jeg
    Det var som om at nogen hev i den faktisk gik amok..
    og ikke vidste at der var et håndtag til at åbne
    Så blev jeg forskrækket og kiggede derover..
    Jeg så noget løbe over imod mig ( vinduet )
    ..Så lukkede jeg og sad og kiggede lige
    ud i luften...Også skete der ikke mere
    jeg blev bange ...Faktisk burde jeg være ude og
    hjælpe min far lige nu men jeg tør ikke at gå ud xD¨

Kh Jasmin (den skræmte pige)

• #15   14. okt 2013 Freja din er da også fra nettet!

• #16   14. okt 2013 Nej! Jeg har taget den fra et emne jeg en gang lavede, hvor jeg også fortalte om gyser historier.

• #17   14. okt 2013 Den ligger også bare på nettet, men det kan være at hende som har vist dig den har den fra nettet

• #18   15. okt 2013 Ja, Jeg håbede lidt selv man fandt på dem men det viser det sig ikke at være smiley

Haha smiley Kan vide om min er den eneste rigtige? smiley Men det er jo også
    sket irl smiley smiley

• #19   15. okt 2013 PonyGirl: Milles er også rigtig smiley Vi hørte den virkelig af vores engelsk lære på lejrtur smiley

• #20   15. okt 2013 Det var bare så uhyggeligt for det var helt mørkt da hun fortalte det, og vi sad udenfor smiley

• #21   15. okt 2013 Ja min er rigtig smiley jeg har selv siddet og skrevet den ind på emnet smiley

• #22   15. okt 2013 min er også rigtig, har hort den fra nogne piger fra rideskolen, til halloween smiley

• #23   17. okt 2013 Haha okay xDD

Kommentér på:
Gyser Historier O.o

Annonce