Ændring af mit tidligere forum! {{forumTopicSubject}}
Prøver lige igen, da jeg skrev lidt for grimt før, undskylder jeg for
Okay alle sammen... Jeg siger på forhånd UNDSKYLD for mit grimme sprog og min vrede.
Jeg var i dag ude på rideskolen med en veninde for at springe, og navn kommer ikke ud. Men der lå så 2 sæt nøgler, 1 sæt høretelefoner og et gavekort til KARMA på 200 kroner i sandet. Da jeg var ved at skridte bassen varm, så jeg, at min veninde tog kortet og uden jeg så det, havde hun så åbenbart også taget høretelefonerne. Hun indrømmede det senere over for ejeren at kortet og høretelefonerne, selvom hun syntes det var mega svært. Og faderen af ejeren gav så sit ord på, at det ikke blev politianmeldt, fordi hun selv havde indrømmet det.
Min far kørte os hen til min veninde, og jeg blev for at sove. Efter 1 times tid står min far pludselig heromme igen og siger, at der er noget vi alle skal snakke om. Det drejer sig så åbenbart om et indbrud der har været på min rideskole den 13 september, hvor VI så åbenbart er anklaget for det nu, og bestyreren på min rideskolen anmelder så også det der er sket i dag, selv om, at faderen gav sit ord på at det ikke blev politianmeldt!! Hun gør det KUN fordi hun mener, at det hænger sammen med det tidligere indbrud, fordi vi begge havde været der den dag??! Jeg mener, hvor dum er hun lige ?!?!!? Hvis der er noget jeg IKKE gør er det at begå indbrud på min egen rideskole!!! Så vi har frivilligt meldt os til at få taget fingeraftryk, så vi kan blive renset for det, da det er indbrud gennem et vindue ind til en boks.
Jeg er bare så vred på hende! Hun skal ikke anmelde mig for et indbrud! Og at stjæle et gavekort på 200 kroner (for min venindes vedkommende) og at begå et indbrud er jo slet ikke tæt på hinanden! Nu må hun holde op! Jeg skal bare have min hest væk derfra, og det kan ikke gå stærkt nok! Hold da op hvor er nogle af dem dernede bare respektløse!
Igen... Undskyld sproget, men skulle virkelig lige ud med min vrede!
maj 2010
Følger: 52 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 82 Svar: 636
nov 2011
Følger: 22 Følgere: 144 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 5.745
nov 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 230 Svar: 1.806
Så tror du skal passe på dit sprog for det hjælper i hvertfald ikke på noget...
Og hvis du skriver om den person jeg tror du gør så er jeg heler ikke den største fan, men jeg sidder godt nok ikke og sviner hende til på nettet, eller nogen andre steder for den sags skyld..
aug 2012
Følger: 68 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 117
nov 2008
aug 2012
Følger: 68 Følgere: 65 Heste: 3 Emner: 53 Svar: 117
nov 2008
Ændring af mit tidligere forum!