Hjemmelavede pandebånd. Hvad sælger? {{forumTopicSubject}}
Hej alle.. jeg har overvejet meget at begynde at lave pandebånd selv, og så sælge dem.
Tænkte lidt det skulle være forholdsvis billigt, men heller ikke så det gav underskud for mig.
Det koster jeg lidt at starte op på..
Men hvad går DU efter når du køber pandebånd?
Store sten, små sten, mange farver, få farver.
Ja kom med ALLE jeres meninger omkring pandebånd i ville købe..
Og os meget gerne hvad i forstiller jer af pris der kunne være fair
Kom frisk med en masse bud på det, det plejer i og være dygtige til!
(Og lige til en orientering, så er det her ikke en salgsannonce!!)
okt 2009
Følger: 71 Følgere: 53 Heste: 7 Emner: 197 Svar: 2.404
Det er bare så svært, for jeg vil ikke købe noget hjem der ikke ville sælge! så bliver det nemlig underskuds forretning for mig
okt 2009
sep 2012
Følger: 32 Følgere: 28 Emner: 17 Svar: 54
nov 2009
Følger: 85 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.276
ELSKER svungpandebånd, for mig er de så elegante, og gerne dem med x-tra svung
Har erfaret herinde og rundt omkring at de fleste går efter svungpandebånd eller v pandebåndet
Jeg holder mest af simple farver, men ikke tøsede som lyserød og sådan noget, dog kan pastelfarver (her lyserød, lyseblå, limegrøn osv. altså det der normalt regnes som "børnefarverne" i udstyr) se rigtig fedt ud på specielt hvide heste, dog også fint på de sorte, syntes ikke at disse farver giver nok blikfang til f.eks. brune heste.
Kan godt lide at det er små sten, så der er flere rækker sten og ikke bare store firkanter på lige linje, det syntes jeg ikke er pænt
Og så går jeg gerne efter nogle med mønster nogle gange, og så gerne efter farver der passer til hesten på den måde, at det giver et blikfang
Så vidt som muligt går jeg efter pandebånd med ægte swarovski sten.
F.eks. regner jeg STÆRKT med at jeg skal have et pandebånd med Pintos logo hvis og når min hoppe bliver kåret
jul 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.468
Jeg går op i kvaliteten og at det passer til mine ting. Har f,eks et orange pandebånd
okt 2009
Evt lave et navn så folk kan kende hvor pandebåndet kommer fra
jul 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 3 Emner: 65 Svar: 2.468
Hjemmelavede pandebånd. Hvad sælger?