{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Pandebånd hjemmelavet må jeg...? {{forumTopicSubject}}

ja hej HG ;o)

undskyld overskriften hvis den er lidt "usigende" men kan ikke lige finde på noget bedre...

nå men jeg har lavet sådanne nogle søde pandebånd til hyppen af perler, og så vil jeg sætte dem tilsalg her inde da jeg ikke kan bruge dem allesammen og alligevel bare skal sidde og kede mig...

nå men min veninde og mig vi sidder så og laver sådan nogle pandebånd når vi er sammen og så satte hun dem tilsalg herinde og så er der en hjælpeadmin. der siger at hun ikke må have dem tilsalg herinde på grund af et eller andet...

nå men jeg læser så reglerne for markedet i gennem og der står intet om at man ikke på sætte hjemmelavede ting til salg??? hvad er det for noget?

er jeg helt galt på den når jeg mener at jeg godt må sætte dem tilsalg herinde?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pandebånd hjemmelavet må jeg...?
  • #1   23. dec 2010 Det mener jeg godt man må, folk må jo selv anse kvaliteten, og beslutte sig før evt. køb.

• #2   23. dec 2010 ja ikke men hvorfor fik min veninde så at vide at hun ikke måtte have det tilsalg?

• #3   23. dec 2010 Man må godt sælge noget du selv har lavet (dog selvfølgelig kun heste-relateret ting), dog ikke bestillingsarbejde og lave det til en "forretning". smiley

• #4   23. dec 2010 det er fordi i det du skriver at du selv har lavet det, bliver i til et firma - dvs. en forretning

• #5   23. dec 2010 hva? jeg har ikke noget firma jeg har kedsomhed og en fod jeg ikke må gå på!

men kan jeg så ikke skrive at de er hjemmelavede? hvis jeg vil have dem tilsalg?

• #6   23. dec 2010 Du må (vistnok) gerne sætte dem til salg, så længe du ikke regner med at lave flere. Du må altså ikke skrive "laver gerne med andre farver" eller lignende, så det bliver til bestillingsarbejde/en forretning smiley
    Men spørg hellere en HA smiley

• #7   23. dec 2010 ja men burde det så ikke stå i reglerne? altså nu har jeg læst dem RIGTIG godt igennem og der står at man ikke må købe en hel masse vare hjem for så at sælge dem herinde... men hvis jeg nu bare sætter dem tilsalg fordi jeg ikke kan bruge dem allesammen så er der vel ikke noget galt i det?

• #8   23. dec 2010 Det står her, men med "fint" sprog:

"4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og<b> ikke af varer man kan skaffe. </b>
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger <b>eller andre ting som laves på bestilling</b>. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden."

Altså ikke noget, du laver på bestilling smiley

• #9   23. dec 2010 nej ingen bestilling self. ;o) tak for hjælpen!

Kommentér på:
Pandebånd hjemmelavet må jeg...?

Annonce