{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Projekt tab 10 kg {{forumTopicSubject}}

Jeg vil så <b>utrolig</b> gerne tabe mig de 10 kg og har besluttet mig for at starte imorgen.

Jeg er fast besluttet på det, men mit største problem, ligesom sikkert mange andre, er motivationen!

Det der med at sige til sig selv, <b>NU</b> løber du en tur, eller <b>NU</b> tager du ned i fitness.

Jeg har gennem de sidste 2 år af mit liv, været i et stort dybt hul, pga ledighed, kæresteproblemer og en dum sygdom der har plaget mig i 6 år. Men jeg føler selv at jeg er ved at komme godt op af den, da jeg er startet på en uddannelse med nye bekendtskaber osv. <b>Men</b> jeg mangler liiige det sidste..

Jeg har svært ved at overskue oprydningen og generelt bare, at tage mig sammen til at få gjort noget.

Jeg er rimelig god til at komme afsted ud til min dejlige hest, men de 3 gange jeg ca rider i ugen, er ikke nok,. Jeg har også svært ved at sige nej til de søde/nemme sager i stedet for at købe frugt og grønt.

Hvad har i gjort for at holde motivationen oppe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projekt tab 10 kg
  • #1   20. okt 2013 Jeg får kvalme af kage og slik, såå.. Det eneste jeg kan spise af usunde sager er chokolade og sodavand :-).
    Men det med sunde ting, find noget du kan lide. Vælg salatpizza i stedet for almindelig, find en salat du virkelig godt kan lide, byt nutellaen ud med noget sundere, prøv sunde og spændende ting smiley det er faktisk pisse sjovt at være sund smiley


  • #2   20. okt 2013 Jeg har tabt mig 15 kg, og jeg har meget brugt at jeg enten skulle bevæge mig og leve lidt sundere, eller ikke bevæge mig og leve meget sundere.

    Jeg valgte den første, så jeg gik i fitness 4 dage om ugen udover at være ved hesten, og spiste så almindeligt mad i hverdagen (nu ved jeg jo ikke hvor usundt du spiser nu). Dog drak jeg kun vand + spiste kun slik en aften om ugen og prøvede at minimere det til f.eks en lille skål slik frem for en stor pose chips + chokolade + is + slik osv smiley

    Det tog mig 6 mdr at smide 15kg, hvilket er "langsomt" i nogens øjne, men det fungerede super for mig smiley


  • #4   20. okt 2013 Har en kæmpe svaghed overfor chips og kage, er lige stoppet med at drikke sodavand, da jeg drak ca 2-3 dåser om dagen. Nu er det nok 1-2 i ugen ca.

    Men hvad har motivationen været for at få gjort de ting??


  • #7   20. okt 2013 Er ti kilo ikke rimelig voldsomt, du er jo ikke stor?

  • #8   20. okt 2013 Jeg skal tabe mig 8 kg.. Dem har jeg nemlig taget på på 1 år! smiley
    Fra 65 kg til 57 kg. Jeg startede i tirsdags..og det går fint..
    Jeg drikker KUN vand.. 2-3 liter om dagen. Har primært byttet 1 måltid ud med nupo.
    Spiser derudover kun "rene" ting som Kylling og oksekød(tørstegt) kål(alle mulige forskellige), bønner, gulerødder, broccoli, agurk, mandler, skyr med bær i osv.. Spiser Kogte æg med hytteost og avocado til osv.. Altså meget lette produkter uden for mange dikkedarer smiley
    Desuden spiser jeg æbler og tygger tyggegummi for at holde mig beskæftiget og afholde mig fra at proppe i hovedet hele tiden smiley

    I aften skal jeg spise kyllingebryst filet med hytteost, persille, tomat og basilikum med bagte rodfrugter til smiley

    Bagefter skal vi i bio og der skal jeg kun drikke vand, og så har jeg vindruer og clementiner med hjemmefra smiley

    Det kan sagtens lade sig gøre HVIS bare man VIL det nok smiley


  • #9   20. okt 2013 Altså jeg tabte 11kg(3 en halv måned), uden at dyrke yderligere motion, ud over når jeg skulle handle ind eller til skole, så det er ikke fordi du behøver at smutte i fitness 5dage om ugen, men du kan fx. finde et løbe program på nettet, hvor den viser hvor meget du skal løbe om dagen, hvor meget du skal gå(måske løbe 1min gå 2min, og så løbe 2min og gå 2min) og så til sidst kan du løbe fx. 5km smiley

    og som de andre skriver så prøv at spise så lidt usund som muligt:) håber du kunne bruge det til noget:)


  • #10   20. okt 2013 Mine resultater holder min lyst oppe. Når jeg kan se mine lår blive tonede, at min mave ikke har 5 deller(haha), at jeg ik har dobbelthage, at mine arme er tonede og ja.... generelt at min krop bliver strammet op og bliver pænere:) Og så hvis man spiser meget i løbet af en dag, så ryger der tit unødvendige kalorier ind *popcorn*. Så det med sund kost handler meget om både planlægning og om erstatning, altså at planlægge at jeg idag skal have det her til morgenmad, det her til frokost og det her til aftensmad, og så lave nogle gulerods stænger hvis du bliver sulten i løbet af dagen. Når jeg har lyst ti slik har jeg fået den underlige men sunde vane at spise frosne hindbær, og generelt prøver jeg at spise en del frugt og grønt, som erstatter de usunde ting:) Ja, så kan du ellers også lave et skema over forskellige ting at lave som sport, fordi man kører hurtigt død i at skulle løbetræne hver anden dag, og generelt være tvunget:)

  • #11   20. okt 2013 Jeg er ret sikker på jeg vejer omkring 70-73 kg skal bruge str L/XL så jo jeg skal tabe mig 10 kg.



Kommentér på:
Projekt tab 10 kg

Annonce