{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Springe ud som selvstændig? {{forumTopicSubject}}

Hej alle :)...

Jeg går og leger med tanken om at åbne egen butik, som forhandler af heste foder samt dyreartikler..

så ville egenligt lige undersøge markedet. planen er at ligge min butik i østjylland.

jeg tænkte på, hvilke produkter køber i mest af når i køber ind til hesten? :).. hvilke mærker? og hvorfor? smiley

håber i vil hjælpe mig..

i er velkommen til at kommentere på ideén smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springe ud som selvstændig?
  • #1   21. okt 2013 Syntes da det er en god ide smiley
    Hvis du tør og ved hvad der skal til kan det jo blive et godt projekt!
    Held&Lykke med det, og husk at ridepiger er gode som selvstændige smiley

//Stephanie N M Poulsen

• #2   21. okt 2013 Hm tror der er ALT for meget på markedet af den slags smiley her omkring Silkeborg er vi pakket godt ind i dem smiley Land og fritid i Silkeborg opgav og har lige lukket samt en anden butik i den dur opgav også for nogen år siden. Og den sidste butik af den slags har droppet alt salg af rideudstyr - så vi har kun en rideudstyrs forretning og køber ellers foder på nettet (før i land og fritid) smiley

Hvor i Østjylland tænker du og hvilke produkter? smiley

• #3   21. okt 2013 Jeg opstarter også selv som selvstændig her til januar. Dog som heste massør.

Hvis det er et ordenlig produkt som der ikke ligger i nærheden tror jeg da at du har god mulighed for at opstarte selv.

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #5   21. okt 2013 Det er virkelig et sats at sælge dyreartikler da de fleste af tingene kan købes til billigere pris over nettet, og konkurrencen er virkelig virkelig stor.

Så skal det være fordi du kan skaffe et produkt som folk virkelig vil have fat o, men som ikke kan fåes i nærheden, og som du måske vil kunne sælge lidt billigere end nettet.

• #6   21. okt 2013 Min tanke er at hovedesædet ville være at forhandle foder, med en god viden i selve produkterne, med et bredt sortiment :)..

Lige nu bor jeg i Århus syd. men tænker det skal være et sted i nærheden, måske + 20 - 40 km smiley

har også leget med tanken om Second hand udstyr? ved ikk helt hvad markedet er for det smiley

• #7   21. okt 2013 Nu har jeg lige selv lukket min selvstændige forretning, dog ikke med hesteartikler, men tiderne er virkelig hårde lige pt for en fysisk forretning da du hver måned har faste udgifter til husleje, forsikring, vand, varme osv. Jeg synes dog din idé er virkelig god men vil anbefale dig "bare" at åbne en webshop også evt. Arrangere at folk i nærheden kan afhente hos dig og derved spare fragten;)

• #8   21. okt 2013 Jeg handler det meste over nettet og gerne i Tyskland, dog synes jeg tit det er kringlet i Tyskland (str. pris. beskrivelse) så hvis du lavede en webshop med hesteting som du f.eks. køber i Tyskland og så sælger med en god forklaring/beskrivelse så kan du nok godt tjene på det og som Mette skriver, så hvis man kan hente ved dig eller f.eks. ved forældre/svigerforældre (så det er flere steder i landet), så venter jeg gerne en uges tid på varen. Fragtprisen er ofte den der fraholder mig fra at handle 'impuls'-køb på nettet. Så når Horze/Hööks har fri fragt benytter jeg mig af det altid!

Kommentér på:
Springe ud som selvstændig?

Annonce