{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ejercertifikat, lille fejl, betydning?
  • #2   22. okt 2013 ved det ikke, men der er også stave fejl i mit smiley har ikke gjordt noget ved det, da det kun er i min ponys navn, så tænker ikke det har den store betydning:)

• #3   22. okt 2013 men hvis du lige har fået det, så ring til dem og sig de har lavet fejl smiley

• #4   22. okt 2013 Les, tror faktisk ikke du kan rette en fejl i hestens navn? Altså uden at det forkerte/gamle, kommer til at stå i () efter den rigtige/nye.

• #5   22. okt 2013 Har lige fået det i posten idag, men gider bare ikke lave problemer ud af noget der ikke har noget betydning alligevel, hvis det er tilfældet.

• #6   22. okt 2013 Ved ikke om det betyder noget, men ej et sejt navn til en vej smiley smiley

• #7   22. okt 2013 heh, ork det et helt kongekvarter. smiley har både Kongensgade, Dronningensgade, Prinsensvej, og så tre veje opkaldt efter 2 konger og en dronning. smiley

• #8   22. okt 2013 Der er fejl i min hest's pas. Hun hedder Surprise, men der står Surprice....?? Gør det egentlig noget? Eller er det en ubetydelig fejl? undskyld at jeg spørger inde på en anden tråd, jeg var også selv lidt i tvivl bare, og det er lidt lettere med ét indlæg end to indlæg om det samme smiley

• #9   22. okt 2013 Ring og spørg dem om det har nogen betydning, det er gratis.. - lige udover taksten for opkaldet selvfølgelig smiley

• #10   22. okt 2013 Hvis i vil have det skal stå korrekt og som i også har betalt penge for så ville jeg rette det. Så er alle glade og ingen tvivl hersker. smiley

Men tror ikke som sådan det har nogen betydning andet end for jer selv. UDEN AT JEG GØR MIG KLOG smiley

Mht adr kan postdanmark nok godt regne adr ud, da der nok ikke er andre veje under samme postnr.

God tirsdag smiley

• #11   22. okt 2013 Helt ærligt. Det har ikke den store betydning, men jeg ville få det rettet alligevel. Var der fejl i hestens navn ville jeg have det rettet med det samme på deres regning både i pas og certifikat.

• #12   22. okt 2013 Tænker også det ikke har en betydning, men ville spørge hvis nu nogle viste det. Er personlig ligeglad med fejlen, gider ikke lave store numre ud af en lille stavefejl, herregud, vi er mennesker, og man kan lave fejl. I hestens navn, jo så ville jeg måske nok, men i adressen er jeg lidt ligeglad, ja postDK fandt da frem med passet, uden forsinkelser, så de har ikke haft et problem. Det var mere hvis jeg reelt kunne komme til at stå med problemer i nogen forbindelse, at jeg ville være sikker.

• #13   22. okt 2013 Ja, og der er vel heller ikke to heste med samme registreringsnummer hvis de skulle være i tvivl. Hun er jo chippet, vaccineret og fået ormekur så dyrlægerne har jo skrevet i passet. Så tjekker de hende med sådan en chip dims, kommer nummeret jo frem og så kan de se at det er samme hest. Og man går jo ikke rundt og kigger på papirene hver dag, så det går vel nok smiley

• #14   22. okt 2013 Det er fløjtede ligemeget. Det er jo samme vej. Bare 2 stavemåder.

Kommentér på:
Ejercertifikat, lille fejl, betydning?

Annonce