811 visninger
|
Oprettet:
Hest tilsalg, ændret navn plus private billeder. {{forumTopicSubject}}
Jeg fik et tip herinde om en hest jeg havde lånt for halvanden år siden var tilsalg under falsk navn, jeg tjekkede hurtigt.
Jeg finder så hesten, to af billederne er fra den tid hvor jeg havde hesten, et min veninde har taget og et jeg selv har taget. Og så har hesten ændret navn. Og jeg forstår det ikke.
Hesten har pas og stamtavle så hvorfor ændre navnet, og syntes det er sådan lidt at tage vores billeder uden lige at kontakte os, for min veninde for faktisk penge for at tage billederne.
Hvordan er jeres holdning. Skal jeg kontakte sælger. Eller skal jeg være ligeglad?
sep 2008
Følger: 57 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 46 Svar: 1.129
Er navnet det eneste der er lavet om?
Måske er det et kælenavnet eller de har ensret det, for det kan man jo godt
jul 2007
Følger: 42 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 19 Svar: 268
det er en sag mellem nuværende ejer og køber.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 33 Heste: 6 Emner: 114 Svar: 7.130
Hvad nav angår, kan det jp blot være hestens kælenavn e.l. og helt ærligt synes jeg ikke det er noget man skal blande sig i -hvis der er tale om snyd, vil det jo blive opdaget ved dyrlægetjek pga chip'en, så det er jo ikke noget man kommer langt med, og handler i virkeligheden næppe om at man forsøger at snyde nogen
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 268
Altså at den har skiftet navn, er jo en ærlig sag. Det kan som tidligere nævnt også være et kælenavn.
Og at der er lånt nogle billeder, altså i mit hoved er det ikke noget du bliver fattigere af at hun har gjort. Og jeg tror faktisk heller ikke at jeg ville have tænkt over at spørge, så lang tid efter, om jeg må låne billederne.
Selvfølgelig er det en anden sag hvis der direkte er patent på billederne.
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
jun 2008
Følger: 278 Følgere: 892 Heste: 7 Emner: 292 Svar: 2.111
Hest tilsalg, ændret navn plus private billeder.