{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Føler mig "overvåget" når jeg skal noget med hesten {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Det her er et lidt mærkeligt emne, men det irritere mig faktisk lidt,
Landet ligger sådan at min svigerfar og svigermor er blevet skilt for nogen år siden, kæresten og jeg snakker ikke med min svigermor mere, af mange forskellige årsager, men de kan være lige meget, men da jeg for halvandet år siden skulle ride stævne på min låne hest, havde min svigermor og svigerinde kørt 40 km ned for at se mig ride, de sagde ikke Hej eller noget, de så mig bare ride mine klasser og kørte igen. I septemper måned skete akkurat det samme de kom ned for at se mig ride mine klasser og kørte igen uden et ord. I dag har jeg så redet hubertusjagt, og da vi er færdige med turen og folk skal til at springe lidt og køre klar til opløb, skridter jeg lidt rundt, og hvem står så og gemmer sig inden bag nogle træer det gør min svigermor, jeg rider væk og hen og fortællere min veninde det, og da jeg vender mig om er hun på vej ind i hendes bil igen og køre så væk. Syntes virkelig det er noget mærkelig noget, har ikke rigtig snakket med hende i 3 år. Men alligevel står hun og glor på mig når jeg skal ride, uden at sige noget som helst.

Ved ikke rigtig om jeg skal gøre noget ved det, eller bare lade dig ligge, for jeg føler lidt hun overvåget mig, og tænker lidt det kan være fordi jeg låner svigerfars bil og trailer når jeg skal noget, men jeg ved det virkelig ikke, har en rigtig klam følelse i kroppen over det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler mig "overvåget" når jeg skal noget med hesten
Kommentér på:
Føler mig "overvåget" når jeg skal noget med hesten

Annonce