{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hanging of posters in cement wall 750 kr.
  • afmontering af vand og tilførsel af vand 1.000 kr.
  • Sætte makeup spejl op over makeup bordet (stort spejl) 500 kr.
  • Tilskæring af hegn 1.500 kr.
  • Looking for Authorised Electrician Copenhagen area 2.450 kr.
  • Grave huller til stolper 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skader efter stormen...
  • #1   29. okt 2013 Vores nye fold - som blev lavet i sidste uge - er revet op og ødelagt.. Det er virkelig irriterende.. Nogen store væltede grene/træer er blæst ind i hegnet og der er ihf. revet 4-5 pæle op og hele hegnet hænger frygteligt.. Det er SUPER irriterende..
    Så er der væltet et træ i haven, ca. 15 tagsten ligger rundt omkring i gården og drivhuset er smadret..
    Men selve bygningerne står endnu.. Jeg mangler dog en kat.. Eller rettere.. Jeg mangler min lillesøsters kat.. Min kæreste og jeg ledte i flere timer i går da vinden tog til, men han var bare ingen steder at finde og min lillesøster er helt knust over at han ikke er kommet hjem i nat..

• #2   29. okt 2013 Aleen er smadret, at en masse væltede træer, hestehegnet smadret og tagplader er revet af. smiley

• #3   29. okt 2013 Cawani .: Den ligger nok og gemmer sig et sted hvor der er dejligt med ly. smiley
    Min kat barrikaderede sig i hvert fald på staldloftet i nat smiley

• #7   29. okt 2013 Jeg håber bare han ligger og gemmer sig.. Alle de andre katte fik jeg hentet ind, men den sidste er den mest sky og frygtsomme af dem, så han kan sikkert være løbet langt i panikken.. Bare han ikke er faldet ned eller blevet ramt af noget, så er jeg glad.. Men for pigens skyld må han meget gerne komme hjem SNART !

• #8   29. okt 2013 På min efterskole er flere ruder sprunget, inkl. en kæmpe rude inde i ridehuset, så der ligger glasskår over alt i ridehuset og ude på ridebanerne.
    Så er der også nogle træer der er væltet ned på skolens multibane, og ja...
    En masse er ødelagt, men hestene er i god behold!

• #9   29. okt 2013 Vores tag er blæst op og er bøjet også fik hundehuset sig en flyvetur - heldigvis overlevede alt og tror ikke der er sket noget på folden - hestene er da ude i dag smiley

• #10   29. okt 2013 Mine kaniners bure væltede i stormen og gik i stykker, så mine to han kaniner løb rundt ude i blæsten, de blev dog fanget af min lillebror uden skader smiley

• #11   29. okt 2013 Maskinhus siden fik en flyvetur ned i marken smiley

• #12   29. okt 2013 Ikke noget så vidt jeg ved. Vi lå i orkanens øje.

• #13   29. okt 2013 Tre ud af fire store frugttræer i haven er væltet, to drivhuse, tagsten fra vores stuehus er røget af, tagplader fra stalde og lade er fløjet af. Dvs. det har regnet ned i siloen med korn hele natten. Vores fem meter høje ladeport er knækket halvt over og var på vej ind i laden hvor traktorerne står. Grene er knækket af, og blikplader fra naboen lade har smadret ind i væggene på stalden, samt et ødelagt stakit.
    Men ingen er kommet noget til, hverken dyr eller mennesker! smiley

Kommentér på:
skader efter stormen...

Annonce