{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.181 visninger | Oprettet:

Tatovør i Nordjylland ? {{forumTopicSubject}}

Hej. Mig og min veninde har i flere år snakket om at få lavet en tattoo. Og nu skal det altså være. Så er der nogle af jer der kender en tatovør der vil tatovere folk under 18?

OBS! Dette emne er IKKE lavet for at få afvide at vi skal vente, så alle kommentarer om dette vil blive ignoreret!

Hvis i kender nogle, men ikke vil skrive det på nettet km i skrive til 50434696 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tatovør i Nordjylland ?
  • #1   29. okt 2013 Jeg forstår jer godt! Jeg er også vildt fascineret over det med tatoveringer og piercinger smiley Jeg fik lavet min tatovering som 16 årig. Jeg vil ikke fortælle hvor, da jeg fik de egentlig ikke ville lave den på mig, men jeg fik dem overtalt med trusler om at gå til en privat, samt jeg havde fået lov af mutti, så jeg fik den lavet udenfor åbningstiden og det var ved en butik.
    Der er ikke nogen som sådan der gerne vil lave på under 18, men der er mange der gør det, fordi de ikke ved hvor gammel man er, og ikke tager sine forholdsregler og spørger efter noget ID. Det gjorde min tatovør så, men fik ham overtalt alligevel smiley

Tag I bare ned til en shop, be' om en tid og se hvad de siger smiley

• #2   29. okt 2013 Ja, smut ned i shoppen og forsøg at få en tid. Nævn kun alder, hvis I bliver spurgt, men lyv for guds skyld ikke. De beder højst sandsynligt om ID, og så ender I med en bøde smiley Jeg blev selv tatoveret som 16-årig, og slap heldigvis for spørgsmålet. Men der er ikke andet at gøre, end at prøve sig frem i de forskellige butikker.

Og nu ikke for at være dobbeltmoralsk, for jeg brugte flere år på at overveje det: Tænk jer godt og grundigt om, inden I kaster jer under nålen! smiley

• #3   29. okt 2013 Og tag for guds skyld ikke til en privat! I kan risikere at ende op med noget crap, også selvom i kender nogle, som har fået lavet en pæn en der. Jeg ville ALDRIG få lavet noget hos en privat, medmindre jeg kendte personen og vidste hvad de kunne. Så hellere vente et år eller to smiley

• #4   29. okt 2013 Nu er det jo sådan at det ikke er kunden men tatovøren der får bøden - hvis det bliver opdaget. Så en tatovør der spørger om ID vil nok bare sige pænt nej, hvis han finder ud af at i ikke er gamle nok. Ingen bøde der.

Dog så forstår jeg ikke, at i ikke kan vente et enkelt år. Men det er jo op til jer!

• #5   29. okt 2013 White Lies: En af mine bekendte fik en bøde, fordi han løj om sin alder. Godt nok én af de første gange jeg har hørt om dette, for jeg ville jo også mene, at det kun er tatovøren, der kan straffes, men tilsyneladende ikke. Det er nok bare mere hyppigt. Deruodver vil jeg give dig ret; et år er ikke længe, at vente på noget, som man virkelig brænder for at få. Hvis ikke man synes, det er ventetiden værd, skal man ikke få det. Og ja, nu lyder jeg for alvor dobbeltmoralsk, og jeg ønsker ikke at forklare mig selv, da det blot kommer til at lyde som en undskyldning, fremfor en reel, god grund. smiley

• #6   29. okt 2013 Jeg forstår dem udenmærket godt. Jeg kan også ligeså godt vente med at få lavet videre, men hvis jeg får pengene til det igen, går jeg da også helt sikkert ned og får det lavet smiley

• #7   29. okt 2013 Crüehead - what, fik din ven en bøde?! Det burde jo ikke kunne ske... Jeg mener da ikke lovgivningen er lavet om? Nå, men det var da spøjst. Endnu en grund til at vente til man er gammel nok!
    Og jeg er enig; kan man ikke vente et år, så skal man ikke få det lavet smiley

• #8   29. okt 2013 White Lies: Jeg ville ønske jeg kunne sige, det var en spøg, men ak.. Men det er da egentlig også først nu, jeg tænker over, hvor mærkeligt det egentlig er! Det er ligesom med piercinger. Jeg ventede fra jeg var 11 til jeg næsten lige var fyldt 17, og min erfaring siger, at jo længere ventetiden er, jo lykkeligere bliver du for, at den er overstået og du har fået det, du drømte om! smiley

• #9   29. okt 2013 Crüehead - det lyder da SÅ mystisk alligevel! smiley

Jeg ventede også en del år, eller i hvert fald et par år med at få den piercing jeg drømte om. Men derfra gik det hurtigt hahahahaha smiley Lige nu er jeg overdrevet glad for den piercing, som jeg fik for 3 år siden.

• #10   29. okt 2013 Hej allesammen. Vi har fundet en tatovør smiley

• #11   30. okt 2013 White Lies: Haha, ja, det er jo lige med at få stoppet igen smiley

Kommentér på:
Tatovør i Nordjylland ?

Annonce