Rejsekort... kan ikke bestille? {{forumTopicSubject}}
Jeg har de sidset par dage prøvet flere gange på at få bestilt et rejsekort da jeg er en dør til at have kontanter på mig.
problemet er bare at jeg ikke kan komme til at bestille det, da jeg er 15 3 uger endnu har jeg prøvet at bestille for 16-17 da der jo går tid inden man får kortet også og jeg kun bruger det 1-2 gange i ugen(derfor kan kan godt overkomme at betale lidt mere når det ikke er længere tid) Problemet ligger når jeg skal ind og 'bevise' jeg er hvem jeg er, prøver at logge på med nemID men hver gang melder den fejl og jeg skal logge på igen.
Jeg tænkte problemet kunne ligge i at jeg jo på min nemID står til at være 15 (hvilket jo også passer) og jeg prøver at bestille den til en alder over mig. Derfor prøvede jeg at bestille til 15 år også, her bliver jeg sendt tilbage til den side jeg er på. Ingen reaktion overhovedet...
Har i haft samme problem?
Er det nemID der er problemet eller bare det med rejsekort der er problemet?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Kan det ikke bestilles over dine forældres nemID?
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Tænker lidt at der jo skal stå mit navn på det, altså går det ikke at prøve at bevise jeg er den jeg er ved at bruge mine forældres... De har haft samme problem da de prøvede at bestille et til min søster
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 312 Svar: 2.013
Rejsekort... kan ikke bestille?