{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.679 visninger | Oprettet:

fjernelse af mandler :/ {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at jeg for 5 dage siden fik fjernet mine mandler, og det har virkelig været et helvede lige siden smiley Jeg spiste ikke noget som helst de første par dage heller ikke is eller yougourt da det var for smertefudt, og hvis jeg prøvede fik jeg kvalme og kastede op igen. Det første døgn kastede jeg også en masse blod op som jeg havde slugt under opperationen = mega nasty ;/ Men jeg begyndte så endelig at få det en del bedre, men så lige fra igår af begyndte det at gå ned af bakke igen, jeg har ondt på sådan en underlig stikkende måde når jeg synker især i venstre side og jeg ved ikke hvorfor Er det normalt? kan det skyldes at såret er ved at falde af i den ene side eller noget andet? Jeg ved at det er muligt at såret går op men tror ikke det er tilfældet da der ikke har været skyggen af blod. Men fortiden går jeg rundt og spytter i en kop for at undgå at synke, så jeg vil rigtig gerne høre lidt fra andre som har erfaringer fra at have fjernet mandler, da jeg har det mega dårligt, og jeg trænger til en bekræftelse i at der ikke er noget galt.
tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fjernelse af mandler :/
  • #1   10. nov 2013 Hvis det var mig, så var jeg taget til læge, bare for at få det undersøgt og få ro i sjælen.

• #2   10. nov 2013 Jeg havde det rigtig skidt i 10-12 dage og kunne ingenting, men efter der gik det fint smiley

Men god bedring

• #3   10. nov 2013 Jeg tror også jeg får det tjekket hos lægen imorgen, men så læste jeg et sted om en anden som også havde oplevet at det gik ned ad bakke og så tænkte jeg det måske bare var normalt smiley

BUMLE: tak smiley men oplevede du på noget tidspunkt at det blev værre istedet for bedre?

• #4   10. nov 2013 hvad var grunden til du fik dem fjernet? =)
    bare nysgerrig.

har nemlig også tænkt at få mine fjernet, fordi de tit er hævet.

• #5   10. nov 2013 Det gjorde MEGET ondt de første 3 dage, så var det som om, det gik markant bedre efter der, men fik så tilbagefald omkring dag 8 og så gjorde det bare ondt igen smiley

• #6   10. nov 2013 Har også fået fjernet mine, og det går tilbage når skårben falder af fordi det nye hud under svider.... om et par dage burde det være ok

• #7   10. nov 2013 Tak for svarende, det er betryggende at vide smiley

• #8   10. nov 2013 Det er normalt at få det skidt igen når sårskorperne falder af efter 6-10 dage efter operationen. Sut evt. på isterninger da kulde har smertelindrende effekt. Desuden er det vigtigt du ikke er alt for akrivt og ikke er for meget ude i miljøet, da der jo er åbne sår et sted hvor en del af dit immunforsvar har siddet. Man kan lttere få en infektion så længe sårene er nye. Hold øje med feber, huske at tage smertestillende (200 mg ipren + 1g panodil 4 x dgl.) og sut på isterninger. Selvom det er smertefuldt er det vigtigt at få noget gennem halsen, da det også blødgør. Det er helt rigtigt det du gør med at spytte i en kop for at tjekke der ikke er blod. Opkastningerne skyldes nok alt det blod du har slugt, det kan maven ikke lide og det skal desværre op igen, trods ubehaget. Håber du kan bruge mit svar, jeg læser til sygeplejerske og har været på øre-, næse, halsafdelingen smiley

• #9   10. nov 2013 Mange tak for svaret, kunne godt forestille mig du læser til sygeplejerske da det lyder som om du ved en del om det smiley

Kommentér på:
fjernelse af mandler :/

Annonce