Badminton - skal jeg rykke op? {{forumTopicSubject}}
Hej HG.
Jeg går til badminton på ret ambitiøs plan. Mange af dem jeg spillede med på mit hold er langsomt i gang med at rykke op på næste hold. Alle der er meget bedre end mig men mine veninder er der også og dem er jeg ikke dårligere end. Nå, men hvert fald, så har min træner spurgt mig om jeg også vil rykke op, men jeg ved det ikke? Alle der er meget bedre end mig og træningen er hårdere men alle mine venner er næsten rykket op og de er jo på mit niveau? Dog kender de næsten alle sammen dem på det andet hold og er venner med dem. Jeg føler mig ikke helt god nok men er bange for aldrig at nå langt inden for min sport hvis jeg ikke snart rykker op?
Hvad synes i jeg skal gøre?
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
okt 2007
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 3 Emner: 435 Svar: 3.027
nov 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
nov 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Det ville bare føltes så skuffende at rykke ned igen..
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Hvis du holder dig tilbage, fordi du lige nu ikke er lige så god som de andre, så bliver du det ihvertfald heller aldrig :o)
nov 2013
dec 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Heste: 4 Emner: 65 Svar: 1.902
Jeg blev, sammen med min svømme-veninde, spurgt om jeg ikke ville rykke op på næste hold, det betød træning 5 gange i ugen og konkurrence i weekenden..
jeg rykkede op og mistede fuldstændigt pusten og gejsten og stoppede helt med at svømme blot 6 måneder efter jeg rykkede op (og jeg havde ellers svømmet siden jeg var 5!!)
Så mit råd er: du skal KUN rykke op hvis du føler at du træningsmæssigt er klar til det. der er intet ved at føle at man hele tiden er lidt bagud.. så hellere blive på den "lille" hold et par måneder endnu og så virkelig knokle for at blive bedre og så rykke op når man selv føler ta man er klar til det
nov 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 3
Det værste der kan ske, er vel at du må rykke tilbage, og så er du jo bare på samme niveau som nu, og der er derfor ikke nogen forskel. Det bedste der kan ske er at du bliver endnu dygtigere og får det godt på det nye hold!
nov 2013
mar 2013
Følger: 30 Følgere: 37 Heste: 5 Emner: 36 Svar: 1.265
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
nov 2013
Mange tak for hjælpen!
Badminton - skal jeg rykke op?