{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jobansøgning, hjælp !
  • #1   17. nov 2013 Motivation for at søge, hvem du er, hvorfor de skal vælge lige netop dig smiley
    Du kan også Google det, der findes mange eksempler.

• #2   17. nov 2013 Først så beder du mig rette DIN stil, det helt fint.
    Men du har værken skrevet tak, eller noget lignende.
    Nu beder du så om en kopi af en af VORES jobansøgninger...

Det går ikke så godt, var?

• #3   17. nov 2013 Simse, fik aldrig svar fra dig ???

• #4   17. nov 2013 En god ide er at fortælle hvad man laver i sin fritid og hvor meget fritid man har efter skole. Og self sit navn, alder, hvorfor man gerne vil have arbejdet. Og hvad man eventuelt har arbejdet med før? hvor stor erfaring du har med det du søger hen på (hvis det fx er hvor du skal stå i kassen så kan du skrive hvis du engang har prøvet det i fx dine forældre forretningen eller sådan noget) smiley

Mit er her:
    Hej jeg er en pige på 15 år, der går i niende klasse. Jeg søger et job/arbejde i Valby eller omegn. Jeg har altid elsket at arbejde og jeg har gjort det lige siden jeg kunne, det vil sige fra da jeg var 13 år gammel.
    Jeg har altid godt kunne lide tanken om selv at tjene mine penge, og derfor føle mig mere selvstændig. Jeg føler også at jeg passer mere på mine penge, hvis jeg selv tjener dem. Jeg har arbejdet i butik før, så jeg har erfaring med ekspedition.
    Hvis i søger en ansvarsbevist og frisk pige, så kan i ringe til mig på mit nummer:
    smiley

• #5   17. nov 2013 Jeg har ikke skrevet hvad jeg laver men det er fordi jeg aldrig har brugt den smiley

Kommentér på:
jobansøgning, hjælp !

Annonce