{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Jobansøgning - hjælp :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg mangler nogle råd, til denne jobansøgning.
Jeg er ikke helt færdig, endnu - men er der noget jeg mangler og noget jeg skal undlade? smiley

"Hej!
Jeg er en frisk pige, på 16 år, som søger et fritidsjob.
Lige nu, går jeg på IBC, HG – dette er jeg færdig med i juni 2014. Efter dette, er planen, at jeg vil uddannes som sekretær, men jeg overvejer stadig, at blive uddannet indenfor butiksområdet, så derfor ville dette være en super mulighed for mig!
Jeg er meget smilende, udadvendt og god til at snakke med mennesker. Jeg viser aldrig, hvis jeg har en dårlig dag – for det er jo hverken medarbejdernes eller kundernes skyld!
Da jeg, som tidligere nævn, er ved at tage en HG uddannelse, har jeg også faget salg og service, hvor vi bliver undervist i salg og hvordan man behandler og snakker til kunderne."

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jobansøgning - hjælp :)
  • #1   12. nov 2012 Super god ansøgning, jeg syntes ikke der mangler noget. Jeg håber du får jobbet!;-)

• #2   12. nov 2012 Skriv lidt om hvorfor det er dig der skal have jobbet ikke en anden smiley
    Hvad du laver i din fritid hvor du kommer fra osv smiley

• #3   12. nov 2012 Jamen - hvorfor skal jeg have jobbet? lol, det handler jo vel i bund og grund bare om at få lidt penge.. og så som skrevet, erfaring til min uddannelse smiley

• #4   12. nov 2012 Og synes lidt det er underordnet i en ansøgning, hvad man laver i sin fritid - eller i hvert fald hvad jeg laver.. For jeg sidder bare på værelset, hehe xD

• #5   12. nov 2012 Har nu tilføjet;
    "Dog kunne jeg godt bruge lidt erfaring, hvilket jeg håber på at kunne få ved jer!
    Jeg bor i Padborg, ved min far og hans forlovede, men da jeg går i skole i Aabenraa, ville det ikke være noget problem for mig, at komme til og fra arbejde."

• #6   12. nov 2012 regner med det er i butik du søger så her er et foreslag

til jobbet som service medarbejder i jeres butik fremsender jeg hermed min ansøgning.

jeg er en frisk pige på 16 år, som pt studere på IBC, HG - med udgangs punkt i at jeg senere vil uddannet mig indenfor kontor (sekretær) eller butiks området.

om mig selv kan jeg beskrive, at jeg er smilende, udadvendt og god til at snakke med alle slags mennesker.Jeg er typen der sætter kunden i fokus og yder den bedst mulige service også på en dårlig dag.
    i forbindelse med mit studie har vi faget salg og service, hvor vi lære en del om kundekontakt og service heromkring.

til dagligt bor jeg ved mine forældre og i min fritid rider jeg og er sammen med vennerne, hvilket jeg holder meget af.

lyder det som noget i kunne bruge vil jeg se frem til en personlig samtale i den nærmeste fremtid.

med venlig hilsen

• #7   12. nov 2012 "I min fritid, bruger jeg tid på min halvpart (hest) og ellers er jeg sammen med mine venner og min kæreste. Derudover, har jeg et lille hyggeopdræt af dværgvæddere. "

• #8   12. nov 2012 Stald - mange tak!

• #9   12. nov 2012 jeps nemlig

• #10   12. nov 2012 "Hej!
    Jeg er en frisk pige på 16 år, som pt. studere på IBC, HG Aabenraa, med henblik på at jeg senere vil uddannes som sekretær, eller indenfor handlen.
    Jeg vil beskrive mig selv, som en smilende og udadvendt pige, som er godt til at snakke med alle mennesker. Jeg er den type, som sætter kunden i fokus og gør mit bedste for, at yde den bedst mulige service – selv på en dårlig dag!
    I forbindelse med mit studie har jeg faget ”salg og service” hvor vi lære en del om kundekontakt og service i butikken.
    Til dagligt, bor jeg ved min far og hans forlovede i Padborg, og i min fritid bruger jeg tid på min halvpart, og venner og kæreste. Derudover, har jeg et lille hyggeopdræt af kaniner.

Jeg håber, at jeg lyder som den i leder efter og jeg ser frem til en personlig samtale, i den nærmeste fremtid."

? smiley

• #11   12. nov 2012 meget bedre så skal der bare være nogle afsnit

• #12   12. nov 2012 Det er der også i mit word, haha smiley

Kan jeg godt skrive dette som en begrundelse til at jeg søger ved dem?

"Jeg søger netop ved jer, da jeg efter oplevelser i butikken, synes at I virker til at have et godt sammenhold og jeg har en fornemmelse af, at I kan give mig den erfaring og oplevelse med butikslivet, som jeg søger!"

• #13   12. nov 2012 ja det kan du godt

• #14   12. nov 2012 Tak smiley

Kommentér på:
Jobansøgning - hjælp :)

Annonce