{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
545 visninger | Oprettet:

Hvad er hun værd {{forumTopicSubject}}

Nu kan jeg ikke lade hver, vil meget gerne høre hvad I syntes min hoppe er værd,

Info:
Hoppe,
Danskvarmblod
Efter Bøgely's Camaro
11 år
167cm
Er kåret med 7 i helhed.
Har fået et føl som er tilsalg for 100.000kr
Kan alle øvelser til la. Dog mangler Hun træning og kondi, da hun ikke er redet regelmæssigt i 2 år.
Hun er løssprunget en enkel gang ved mig og viser også god kapacitet der, men nok også begrænset pga hendes alder,
Sød og rar på tur. Er på ingen måder hidsig eller dum,
Som en engel på staldgangen, virkelig en fantastisk begynder hest, lære hest, overgangshest.
Fejler ingen ting, er passet med smed, og dyrlæge,

Kom med et bud. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er hun værd
  • #2   19. nov 2013 da hun ikke er redet reglemæssigt og ikke er indsprungt i hendes alder så ville jeg sige omkring 20.000kr. så frem den ikke har skader eller uvaner.

• #3   19. nov 2013 30,000 ca

• #4   19. nov 2013 Kommer nok an på afstamning. Men kun kåret men 7 så ikke den store avlshoppe? Du siger afkom står til 100.000 men dette kan jo også skyldes dens træning.

Ingen billeder så svært at sige men ikke mere end 30.000 da den er 11 år og ikke redet det store.. Evt køber skal jo påregne "genoptræning" i form af muskel træning, smidighed og kondi hvis den skal bruges til ridning..

Ville ikke forvente den blev solgt til mere end 10-15.000

• #5   19. nov 2013 Ikke mere end 20 000 - 25 000 kr.
    Den har ikke nogle særlig gode kårings- og stævneresultater.

• #6   19. nov 2013 Nu kan man altså ikke kun gå ud fra hendes kåring, hesten kan godt være dårligt kåret men avle fantastisk. Det kan man så bare ikke se ud fra et føl, men er det tilfældet, at hun avler fantastisk, så var det noget helt andet. I dette tilfælde er vi nød til blot at kigge på, hvad hesten kan og hvordan den er kåret. Pris vil jeg ikke komme med. Jeg ville blot lige sige, at når det kommer til avl, kan man ikke udelukkende se på hoppens kåring om det er en god avlshoppe eller ej.

• #7   19. nov 2013 20,000-30,000

Kommentér på:
Hvad er hun værd

Annonce