{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
673 visninger | Oprettet:

Åben mund under ridning {{forumTopicSubject}}

Var lige et smut over i stalden var lige for sige Hej til Chagall. Jeg vil lige se hvem der red i ridehuset. Det så kigger derind bliver jeg målløs over hvor mange af hestene der gik med åben mund.

Sidder lidt og Tænker om rytteren overhovedet er klar over det. Og hvis de hvorfor gør det så ikke mere behageligt i munden?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åben mund under ridning
  • #1   25. nov 2013 Hmm. Tror det er et spørgsmål om uvidenhed kombineret med ligegyldighed.

• #2   25. nov 2013 Måske de skulle tjekke om hestene har ondt? det virker for mig som om, at de ikke har nogen som helst forstand.. Og det gør mig vred, at folk anskaffer sig et levende væsen, de ingen forstand har på..

• #3   25. nov 2013 Det har også undret mig. Min konklusion var at folk ikke ligger meget i Det. Det er for en del ikke er tegn på ubehag. Men bare at hesten syntes det er lidt svært.

Fordi folk selv mener at de har en super blød hånd og det nok bare er hesten der bare er sådan.

• #4   25. nov 2013 Min ene hest gøre det smiley hun er tjekket i hoved og røv, og det samme er udstyr & Rytter smiley og hesten, udstyr & Rytter var i den bedste orden smiley
    Så det er ikke fordi den har ondt eller noget, det er bare fordi hun er meget urolig i hovedet og er igang med genoptræning og bidet lægger lidt uroligt for hende.
    Men vi har så fundet et nyt bid vi skal prøve for at se om det lægger mere roligt end det HS aurigan 3-delt hun går på nu... Og håber det kan lige give det sidste, da hun er ved at holde op men gøre det nogle gange.

Så heller spøger rytteren end bare dømme smiley
    For jeg ville da heller have folk spøger mig om jeg ved at min hest ''smiler'' og åbnere munden, ville da også svare pænt tilbage med ja og så forklaring på hvorfor hun gøre smiley ville ikke kaldes dårlig og ond rytter bag min ryg smiley

• #5   25. nov 2013 Men det var jo flere rytter smiley det er jo lidt svært at spørge dem alle sammen.

• #6   25. nov 2013
    Ofte så er det ikke så svært at se hvorfor. Når rytteren sidder med en aktiv og evt. hård hånd. Samt man kan se at biddet er trykket godt ud af munden.

Så er det ikke svært og ligge to og to sammen. Men mange rider på den måde og derfor tror jeg at de er vant til ikke og ligge noget i det, fordi " sådan er det bare " og sådan set det bare ud.

Kommentér på:
Åben mund under ridning

Annonce