20. sep 2009 Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Kæft det føles godt! {{forumTopicSubject}}
Gud hvor er det bare dagens optur at være tilbage bag rattet i egen bil igen!
Min bil har på grund af en periodisk fejl, der åbenbart kun viser sig om torsdagen, tilbragt det meste af november og slutningen af oktober på værkstedet. Der er blevet skiftet allerhelvedes mange sjove ting i motoren på den, og hver gang har den spundet som en missekat en uges tid inden den har lavet sit mærkelige nummer en gang til.
Og hver gang værkstedet har hentet den har den naturligvis kørt perfekt.
Sidste torsdag skiftede de tændspoler eller rør i motoren fordi de mistænkte en deffekt der, og prøvekørte den hvor den "flippede helt ud" for nu at citerer ham der har værkstedet, og dommen lød på en ny kaburator.
Den fik de hjem i går. Min bil lyder som en mand nu ifølge min yngste søster, og hold nu kæft hvor kører den bare helt fantastisk!
Den har faktisk aldrig kørt bedre!
Hvis den kører om to torsdage bager jeg værkstedet en kage
Hvordan har jeres weekend været indtil videre?:D
aug 2008
Følger: 71 Følgere: 119 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 844
lyder fedt med din bil, men puha det må da have kostet lidt?
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Nej, jeg har garanti på 13 dage endnu. Så det eneste den har kostet mig siden køb hos værkstedet har været at få ordnet vinterdæk
Derfor synes jeg også lidt de skal have en kage ^^
aug 2008
sep 2009
Overvejede også en bradepandekage med bilglasur og teksten "DEN KØRER!"
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 16 Heste: 4 Emner: 154 Svar: 2.130
Jeg købte min bil en uges tid før jeg fik mit kørekort (ca. en måned siden)
og det var min far som prøvekørte den, han havde så ikke lige tænkt over at den ikke bremsede som den skulle
Så min mor fik sig et kæmpe chok da hun skulle hente mig fra arbejde i den, og bremsepedalen skulle trædes næsten helt i bund før den bremsede
Så mig og min far luftede bremser ud, skiftede bremseklodser, luftede bremser ud igen, skiftede bremsevæske, luftede bremser ud igen og igen-igen men lige meget hjalp det
Så fik vi bestilt en ny bremsecylinder hos en ophugger, så den kostede kun 800 kr. fra ny koster den vist 3000 kr.
Og så virkede lortet sgu
Så nu har jeg endelig fået lov at køre på arbejde selv, første gang i fredags
Min weekend har været okay indtil videre, har fået muget ud (mangler kun 1 boks ud af 4) passet min lille bror imens vi var alene hjemme og hentet juletræ med far og brormand
sep 2009
Det håber jeg også. Værkstedet var ikke alt for glade da jeg ringede med beskeden "Hej, det er Andrea med den lille peugeot 106" (klassisk intro, de ved alle sammen hvem Andrea med 106'eren er deroppe) "Jeg holder på motortrafikvejen og den vil sku ikke kører.."
Tilbage kommer "Neeeej, det mener du ikke, vel??"
Det gjorde jeg jo så desværre, men jeg tror sku de har fundet den rigtige fejl nu, den spinder virkelig ^^
Og dejligt at jeres også kører
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Har imorgen skulle hente en masse hø køre det ud til stalden og få det op og stablet på loftet.. også eller hjem og æde og lidt forskelligt ud i stalden igen.. Høre mine 2 heste klar til show imorgen og fodre og ordne alle de andre heste også.. Også ellers pakke alt hvad der pakkes skal nu skal jeg så have lavet noget mad og pakket alt mine ting jeg skal bruge vaske og stryge mit tøj til showet også burde jeg havde været i seng for en halv time siden da jeg skal op kl 4 i nat for at nå alt det jeg skal da vi skal i ringen kl 8 imorgen tidlig gaaab og min anden pony først kl 13,30 det stiiiinker bare
mar 2011
Camilla: kl. 4 er da ikke om natten
Sidste weekend skulle jeg til stævne, lørdag stod jeg op kl. 06.00 for at gøre klar og søndag skulle jeg også op kl. 06.00 for at gøre klar, men fra kl. 04 kunne jeg ikke rigtig sove længere fordi jeg glædede mig så meget
hehe tror da godt nok lige jeg var smadret mandag morgen da jeg skulle op på arbejde
sep 2009
Og kommer desværre nok ikke tidligt i seng har 117 ting som skal nåes =/
sep 2009
mar 2011
Det værste var bare at vi bruge over 2 timer på at læsse hesten søndag, fordi hun pludselig ikke ville i traileren, så den ½ time jeg havde sat af til læsning var lige i underkanten, til sidst blev vi nødt til at aflyse
okt 2010
Følger: 45 Følgere: 72 Svar: 79
Selvom jeg har forstrukket et ledbånd i mit håndled, besluttede jeg mig for at tage ude og træne lidt med en pensioneret travhest, som jeg har fået lov til at træne/ ride. Han var så sød og rolig, lige sådan en hest jeg har brug for!! I morgen skal jeg i biografen og se 'Catching fire' med en af mine veninder.
sep 2009
Men heldigvis er min ene pony mega nem og læsse den anden er mere tvivlsom hun er heldigvis en baby så hende man jeg skubbe op ved og tage lidt om røven og skubbe så går hun op. Så håber ikke det tager lang tid. Men at det i mørke er bare nederen ligemeget hvad
aug 2008
sep 2009
Kæft det føles godt!