{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
460 visninger | Oprettet:

Kæft det føles godt! {{forumTopicSubject}}

Gud hvor er det bare dagens optur at være tilbage bag rattet i egen bil igen!

Min bil har på grund af en periodisk fejl, der åbenbart kun viser sig om torsdagen, tilbragt det meste af november og slutningen af oktober på værkstedet. Der er blevet skiftet allerhelvedes mange sjove ting i motoren på den, og hver gang har den spundet som en missekat en uges tid inden den har lavet sit mærkelige nummer en gang til.

Og hver gang værkstedet har hentet den har den naturligvis kørt perfekt.
Sidste torsdag skiftede de tændspoler eller rør i motoren fordi de mistænkte en deffekt der, og prøvekørte den hvor den "flippede helt ud" for nu at citerer ham der har værkstedet, og dommen lød på en ny kaburator.
Den fik de hjem i går. Min bil lyder som en mand nu ifølge min yngste søster, og hold nu kæft hvor kører den bare helt fantastisk!
Den har faktisk aldrig kørt bedre!

Hvis den kører om to torsdage bager jeg værkstedet en kage smiley

Hvordan har jeres weekend været indtil videre?:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæft det føles godt!
  • #1   30. nov 2013 intet mindre en fantastisk, og den rammer ihvertfald toppen, hvis ikke højere, imorgen smiley

lyder fedt med din bil, men puha det må da have kostet lidt? smiley

• #2   30. nov 2013 Den Røde Kælling
    Nej, jeg har garanti på 13 dage endnu. Så det eneste den har kostet mig siden køb hos værkstedet har været at få ordnet vinterdæk smiley

Derfor synes jeg også lidt de skal have en kage ^^

• #3   30. nov 2013 hahaha ja så må man da sige det er blevet timet på det rigtige tidspunkt - fedt nok! smiley ja, du må bage en ordentlig kage til dem - hvis du er kreativ kan du lave en bilformet kage smiley

• #4   30. nov 2013 God idé!
    Overvejede også en bradepandekage med bilglasur og teksten "DEN KØRER!"

• #5   30. nov 2013 fedt at den fungerer nu smiley så må vi håbe at den bliver ved smiley

Jeg købte min bil en uges tid før jeg fik mit kørekort (ca. en måned siden)
    og det var min far som prøvekørte den, han havde så ikke lige tænkt over at den ikke bremsede som den skulle smiley så vi købte den
    Så min mor fik sig et kæmpe chok da hun skulle hente mig fra arbejde i den, og bremsepedalen skulle trædes næsten helt i bund før den bremsede

Så mig og min far luftede bremser ud, skiftede bremseklodser, luftede bremser ud igen, skiftede bremsevæske, luftede bremser ud igen og igen-igen men lige meget hjalp det
    Så fik vi bestilt en ny bremsecylinder hos en ophugger, så den kostede kun 800 kr. fra ny koster den vist 3000 kr.
    Og så virkede lortet sgu smiley alle dem vi havde snakket med sagde ellers at bremsecylinderen ALDRIG gik i stykker på en Hyundai Gallopper, men der tog de åbenbart fejl smiley
    Så nu har jeg endelig fået lov at køre på arbejde selv, første gang i fredags smiley

Min weekend har været okay indtil videre, har fået muget ud (mangler kun 1 boks ud af 4) passet min lille bror imens vi var alene hjemme og hentet juletræ med far og brormand smiley

• #6   30. nov 2013 Nanna
    Det håber jeg også. Værkstedet var ikke alt for glade da jeg ringede med beskeden "Hej, det er Andrea med den lille peugeot 106" (klassisk intro, de ved alle sammen hvem Andrea med 106'eren er deroppe) "Jeg holder på motortrafikvejen og den vil sku ikke kører.."
    Tilbage kommer "Neeeej, det mener du ikke, vel??"

Det gjorde jeg jo så desværre, men jeg tror sku de har fundet den rigtige fejl nu, den spinder virkelig ^^

Og dejligt at jeres også kører smiley

• #7   30. nov 2013 Lyder squ dejligt min weekend har været travl..

Har imorgen skulle hente en masse hø køre det ud til stalden og få det op og stablet på loftet.. også eller hjem og æde og lidt forskelligt ud i stalden igen.. Høre mine 2 heste klar til show imorgen og fodre og ordne alle de andre heste også.. Også ellers pakke alt hvad der pakkes skal nu skal jeg så have lavet noget mad og pakket alt mine ting jeg skal bruge vaske og stryge mit tøj til showet også burde jeg havde været i seng for en halv time siden da jeg skal op kl 4 i nat for at nå alt det jeg skal da vi skal i ringen kl 8 imorgen tidlig gaaab og min anden pony først kl 13,30 det stiiiinker bare

• #8   30. nov 2013 TS: min kørelære har en Peugeot 308 som skolevogn, en dag kørte han på motorvejen med en elev, altså eleven kørte, og pludselig vil den heller ikke kørelængere smiley det havde den også gjort nogle gange med ham

Camilla: kl. 4 er da ikke om natten smiley det bare en time tidligere end jeg står op til hverdag smiley hehe
    Sidste weekend skulle jeg til stævne, lørdag stod jeg op kl. 06.00 for at gøre klar og søndag skulle jeg også op kl. 06.00 for at gøre klar, men fra kl. 04 kunne jeg ikke rigtig sove længere fordi jeg glædede mig så meget smiley og hverken fredag, lørdag eller søndag kom jeg i seng før tidligst kl. 22.30 smiley
    hehe tror da godt nok lige jeg var smadret mandag morgen da jeg skulle op på arbejde smiley

• #9   30. nov 2013 Hehe ej men kl 6 er også normalt der stå jeg op hver dag.. kl 4 er midt om natten for mig.. kl 5 kan gå an hvis man skal noget kl 4 er bare heeeeeelt væk hehe =D

Og kommer desværre nok ikke tidligt i seng har 117 ting som skal nåes =/

• #10   30. nov 2013 Det væreste er næsten vi skal læsse i mørke det hader jeg bare.. =/

• #11   30. nov 2013 årh hvor træls smiley det var også halvmørkt da vi skulle læsse i weekenden, dog var det ikke såå tidligt igen smiley

Det værste var bare at vi bruge over 2 timer på at læsse hesten søndag, fordi hun pludselig ikke ville i traileren, så den ½ time jeg havde sat af til læsning var lige i underkanten, til sidst blev vi nødt til at aflyse smiley havde ellers virkelig glædet mig, det var mit første dressurstævne, havde bare drømt om det siden jeg fik min første pony for 6 år siden, og nu var dagen så endelig kommet, meeen det var den så ikke alligevel smiley

• #12   30. nov 2013 Den har været fantastisssssk smiley
    Selvom jeg har forstrukket et ledbånd i mit håndled, besluttede jeg mig for at tage ude og træne lidt med en pensioneret travhest, som jeg har fået lov til at træne/ ride. Han var så sød og rolig, lige sådan en hest jeg har brug for!! I morgen skal jeg i biografen og se 'Catching fire' med en af mine veninder. smiley

• #13   30. nov 2013 Jah det bare typisk måtte også aflyse mit første show havde glædet mig som et barn men planlægningen gik vare i vasken og jah vi ankom endelig tids nok men kunne ikke må og hørelse så vi meldte fra og kørte hjem meeeega skuffelse.

Men heldigvis er min ene pony mega nem og læsse den anden er mere tvivlsom hun er heldigvis en baby så hende man jeg skubbe op ved og tage lidt om røven og skubbe så går hun op. Så håber ikke det tager lang tid. Men at det i mørke er bare nederen ligemeget hvad smiley

• #14   30. nov 2013 ej ja det kunne også være sjovt - tror de ville grine af den smiley

• #15   30. nov 2013 Lyder dejligt alle sammen, om end jeg sætter pris på at jeg ikke skal op kl 5 smiley

Kommentér på:
Kæft det føles godt!

Annonce