{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OSO
  • #1   2. dec 2013 Du kan lave en video hvor du f.eks. vælger at interviewe en berider eller andet i den dur? (:

• #2   2. dec 2013 Power point? med billeder af nogle af de forskellige arbejdsopgaver.

• #3   2. dec 2013 Ej hvor sjovt jeg er igang med præcis det samme smiley hvilken skole går du på? Jeg har også valgt træning af heste med brug af negativ og positiv forstærkning, og mit produkt er en video hvor jeg først viser træning fra jorden ved hjælp af positiv forstærkning på min hest blesi og derefter ved hjælp af negativ forstærkning på min anden hest Jackmann og så skriver jeg om mine erfaringer ud fra eget arbejde ud over det prøver jeg at få et interview med Ute Lehman smiley

• #4   2. dec 2013 Anna: Jeg går på Øthimmerlands Ungdomsskole, hehe. Dit produkt lyder sygt fedt! Desværre har jeg ikke mulighed for sådan noget, da der ingen heste er på den her skole og jeg kommer kun hjem i den her weekend, hvor jeg ikke har forfærdelig meget tid. Men er sikker på dit nok skal blive godt!

Sandra: Den har jeg også tænkt på, men har ikke tid til så meget den weekend jeg kommer hjem. Og jeg ved desværre ikke, om der er nogle beridere der omkring, hvor jeg bor.

• #5   2. dec 2013 Må I ikke tage ud og besøge folk nogle af de dage, I skriver opgaven i? Det må vi nemlig - vi skal bare sørge for at aftale det med lærer.

• #6   2. dec 2013 Okay, jeg troede kun det var noget min skole gjorde hehe smiley Men tak jeg håber også det bliver godt og held og lykke med dit smiley

Kommentér på:
OSO

Annonce