{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Dumme dyr :-(( {{forumTopicSubject}}

Jeg havde sådan glædet mig til at jeg skulle prøve at ride min basse dreng idag, men næ nej. Fik en bedsked fra ejer om at han var blevet halt :-(( Tog der ud for at hygge med ham på staldgangen, og den lille dreng kunne slet ikke gå :-(( Han har været så dum at lave en foldskade på sig selv, hvilket har resulteret i at han ikke kan gå.. Hvilket betyder ingen gåture, ingen tur i ridehuset, ingen fold og ingen ridning, kun hygge på staldgangen og i boksen. Så de næste dage/den næste uge skal han bades i sæbevand.. Hans ejer har dog givet ham noget smertestillende til natten så han ikke skal have så mange smerter.. Men hvor er det dog bare trist at når man glæder sig til noget, og det hele så bliver ødelagt.. Unge heste nu til dags altså :-((

Hvordan har jeres dag ved hesten været? :-))

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme dyr :-((
  • #3   3. dec 2013 Øv det er træls, men se det på den lyse side! Den skal ikke scannes eller i boksro flere mdr. samt lang genoptræning smiley
    Hæ, ja min unghest tabte lige 2 tandkapper.... Så den bliver heller ikke redet de næste par uger smiley

• #4   3. dec 2013 Nr. 2? På en uge? smiley Det er satme meget! Har du ikke et ekstra dækken til hende? så du ikke behøver at ofre penge på det hele tiden? Ellers må hendes foldkammerats ''mor'' jo bare betale for et nyt, eftersom hendes hest ødelægger det hele tiden :-))

• #5   3. dec 2013 Hannah: Mange tak :-))

Maiken: Ja det er sørme træls, og især fordi han lige har stået stille i et år :-(( Men ja, det er altid noget at pengene ikke skal ofres der, og at han ikke skal stå i boks i flere mdr. Men jeg ville heller have at han skulle tabe sine tænder end at lave en skad på sig selv smiley

• #6   3. dec 2013 Jaa, men alligevel er jeg lidt træt af den ged tabte 2 lige i rap, da de tænder der skulle komme ikke var kommet særligt langt i processen smiley

Det er da altid noget du ikke står for de dyrlæge udgifter :b

• #7   3. dec 2013 Jep, det er rart nok! smiley Tror ellers at det så var blevet en dyr omgang fra min side af! smiley

• #8   3. dec 2013 Øv altså, god bedring med ham.

Tjo, Clara var rigtig sød. Fik ny hest for under 1 time siden ^^

• #10   3. dec 2013 Dream Team: Mange tak smiley Og tillykke med den nye :-))

Kathrine: Det er altså trist sådan noget, men kan du ikke få dem lavet et sted? Men ejer bliver vel nød til at betale på et tidpunkt, det er hendes hest der ødelægger dem, ergo hun bliver nød til at hoste op med lidt penge til et nyt :-))

• #11   3. dec 2013 Tak (-:

• #13   3. dec 2013 Trist :-((

• #14   3. dec 2013 Øv altså ): Det er så træls med skadede heste! God bedring smiley

Min dag med hesten, var helt fantastisk! smiley
    Han har lige haft en ret dårlig periode, men nu er han virkelig kommet efter det! De sidste 2 dagen, har han gået som en stjerne, og udført alt jeg har bedt ham om, til UG! selv øvelser vi aldrig før har prøvet!

Er simpelthen så stolt af den hest!
    - Glæder mig helt vildt til dressur undervisningen imorgen! :b

• #15   3. dec 2013 Pinsharp: Ej hvor er det bare dejligt! smiley Altid noget at nogen får opture på deres heste! Imens min vælger at være så dum at lave en skade :-(( Men mange tak :-))

• #17   3. dec 2013 Ham her har også lige stået i 4-5 måneder med et brækket ben..-.-
    Det skete 3 uger efter, at jeg fik ham...Det er så træls med de skader!

Så det gør virkelig også at man bliver lidt ekstra glad, for de små fremskridt smiley

• #18   3. dec 2013 Emma: Det er røv trist når ens pony har sarte hove, og smeden ikke rigtig har tid :-(( Har selv en pony som ikke kan gå uden sko på alle fire, desværre :-(( Og ham her skal også bare bades i sæbevand de næste dage/den næste uge :-//

Pinsharp: Brækket benet? smiley Hold da magle, hvordan skete det? Og det er mega træls at det skete tre uger efter du fik ham ;-( Men ja det er træls med de skader, de burde ikke have været opfundet :-(( Og det er altid dejligt når de små heste gør fremskridt, man bliver så glad for det smiley Jeg skulle øve changement på min gamle part, så vi kunne bruge det i springningen. Det gik rigtig fint på springbanen, hvor springene stod, men så snart jeg ville gøre det i ridehuset eller på ridebanen, gad han satme ikke.. En uge efter fattede han så at han også skulle gøre det i dressuren, så han lavede små fremskridt :-))

• #19   3. dec 2013 Jep
    Ved stadig ikke hvordan det er lykkedes, men da de går tre unge drenge ( 4,5 og 6år) sammen, så har de nok leget lidt vildt - dumme drenge altså :b
    Dyrlægen mener at han er landet forkert, og har fået lavet et ret voldsomt vrid, samtidig,

ja man gør så! Selv det mindste kan gør en helt høj, i flere dage! Elsker det! smiley

• #20   3. dec 2013 Haha! smiley Ejer mener også at det er sådan Cefues har lavet en skade på sig selv, har har nok leget for voldsom grimeleg, så da han har rejse sig på bagben, så er han nok landet hårdt smiley

Men ja! Det er sådan en fantastisk følelse smiley

Kommentér på:
Dumme dyr :-((

Annonce