{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
854 visninger | Oprettet:

Projektopgave - idoldyrkelse {{forumTopicSubject}}

Hej hg!

Jeg har i denne uge projektuge og har valgt emnet idoldyrkelse.
Jeg har to spørgsmål omkring fangirling, som jeg rigtig gerne vil have at nogen af jer svare på.

Spørgsmålene egner sig bedst til jer der en kæmpe fan af fx. En musiker, fodboldspiller osv.

1. Hvordan kan det være at du/I kan blive helt overgirret af selv de mindste ting de gør?

2. Hvad tror du/I der gør at du/I begynder at fangirle?

3. Hvorfor tror du/I at det er flest piger som fangirler end drenge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Projektopgave - idoldyrkelse
  • #1   10. dec 2013 Det er helt okay hvis du kun kan svare på 1-2 af spørgsmålene!

  • #2   10. dec 2013 Jeg er meget stor fan af One Direction og Mads Langer og vil gerne prøve at svare på dine spørgsmål smiley

    1. Jeg bliver personligt ikke overgiret over små ting, men store ting, såsom en koncert eller andet bliver jeg super glad og spændt, hvilket gør at jeg reagere udadvendt og bliver super glad smiley Jeg kan også godt reagere følelsesmæssigt hvis der kommer nye super gode billeder, men det plejer jeg at "holde for mig selv".

    2. Jeg begynder at fangirle fordi jeg bliver super spændt og meget glad. Jeg kan ikke styre mine følelser og reagere oftest udadvendt og højlydt.

    3. Jeg tror det er fordi piger viser deres følelser mere end drenge, og de bliver mere tydeligt hvis de bliver spændte end drenge gør smiley - Og så fordi jeg tror flest piger bliver forelsket i personen, og går dybt ind i deres hverdag for selv de mindste detaljer smiley

    Håber det kunne hjælpe dig! Super spændende emne smiley


  • Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 447
    #3   10. dec 2013 Hvilket klassetrin er du på? Jeg har en ret god artikel om fankultur til at ligge, men jeg ved ikke om den bliver for svær.

  • #4   10. dec 2013 Vil da gerne besvare, men jeg ved ikke om jeg ligefrem er kæmpe fan. smiley Hvor stor fan skal man være for at du kan bruge det?

  • #6   10. dec 2013 HAHAHAH Pipfuglen, nej hvor er det vildt, ej hvor er det helt vildt morsomt! Og også lidt sygt, nu når man tænker nærmere over det. Hold kæft, hvor er de bare indbildske smiley

  • #7   10. dec 2013 Wow de mennesker i den video er jo hjernevaskede .. Wow

  • #8   10. dec 2013 Nanna: Tusind tak!

    Scout: jeg går i 8. Klasse, men vil rigtig gerne læse den artikel du har!

    Anna: tror helt sikkert at jeg kan bruge dit svar alligevel!

    Pipfuglen: Hahaha, tak for klippet, tror faktisk godt at jeg kan bruge det!


  • Scout
    Scout Tilmeldt:
    aug 2006

    Følgere: 35 Emner: 1 Svar: 447
    #9   10. dec 2013 Jeg skal se om jeg kan grave den frem men jeg kan forestille mig at den bliver lidt svær - jeg brugte den til mit eget speciale om netop fankulturer indenfor håndbold - det er et fedt emne smiley

  • #10   11. dec 2013 Nå, jamen så prøver jeg.

    1. Hvordan kan det være at du/I kan blive helt overgirret af selv de mindste ting de gør?
    Jeg ved om jeg bliver overgirret, men jeg bliver da glad og synger måske lidt mere på sangene. Jeg læser opdateringer, ser billeder på instagram og liker end gang i mellem. Værre er det ikke. smiley

    2. Hvad tror du/I der gør at du/I begynder at fangirle?
    Jeg begynder ikke at fangirle, men bliver som sagt bare glad og synes det er spænende. Nu har jeg heller aldrig været til koncert med ham, men hvis jeg mødte ham tror jeg da nok mit hjerte ville slå lidt hurtigere.

    3. Hvorfor tror du/I at det er flest piger som fangirler end drenge?
    Fordi vi viser vores følelser mere end drenge gør. Desuden tror jeg også vi piger for gejlet hinanden op meget hurtigt. smiley


Kommentér på:
Projektopgave - idoldyrkelse

Annonce