{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af markise 1.200 kr.
  • Hængt lamper op 3.800 kr.
  • Pudse vinduer på stue lejlighed 500 kr.
  • Vinduespudser 2x2m vindue 205 kr.
  • 25 m2 gratis fliser + løn 1.600 kr.
  • Feje vægge/lofter og gulv i kælder på ca. 70 m2 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsløjer
  • #1   30. dec 2013 Sidste år, hang nogle venner og jeg et juletræ i forsamlingshusets flagstang..
    Der hang det fint og pyntede, indtil nogen fra byen kom og fjernede det..
    Det var vældig sjovt..

• #2   30. dec 2013 Lad vær...:-(
    Som voksen er det skide træls at skulle vaske vinduer fordi nogle unger har fedtet dem ind i margarine, det er drøn ærgerligt at få skjolder i lakken på sin bil fordi nogle andre unger har smurt bilen ind i barberskum...
    Det er mere irriterende at lede byen rundt efter sin container fordi nogle irriterende unger ikke kan lade den stå... .-)

Men når det er sagt så er der masser af "harmløse" løjer der faktisk er sjove at stå op til..

Saml en masse juletræer/papkasser og stabl dem op foran folks døre, hiv dem op i flagstangen... Fyld deres postkasse med reklamer og hæld vand i (sjovest i frostvejr), ring på døren og løb (10 gange i træk), vikle toiletpapir i posevis omkring buske, biler og hvad ellers de har stående, tryk næsen imod deres vinduer og råb bøh og vink mens I løber og sådan er der så mange "harmløse" løjer man kan lave... smiley
    Godt Nytår til alle i møgunger.. smiley

• #3   30. dec 2013 Er også selv mest til de harmløse

• #4   30. dec 2013 udvælg et hus (måske nogle i ikke kan lide), tag en tegne stift sæt den i vinduesrammen i toppen, tag så en møtrik og bind en sytråd i den og fast i tegne stiften. fra møtrikken og ned til hvor i gemmer jer skal der også være en sytråd. så kan fra skjul "banke" på vinduet, skulle i være så heldige at huset beboer kommer ud for at se hvad der sker, så trækker i bare hårdt i den ende af tråden som i har fat i og det hele fjernes med det samme, når der så er ro på husets beboer så sæt det op igen og fortsæt....... det er aller sjovest hvis det er på soveværelses vinduet og folk er gået i seng

• #5   30. dec 2013 Hihi Rikke

• #6   30. dec 2013 Nytårsløjer for mig er slet ikke sjovt. Det er ikke sjovt at fjerne 4 store træer foran ens dør når man skal pisse af helveds til, og de har lagt en fandens masse knaldperler under måtten - det er ikke sjovt at få vand i sin postkasse, det er IKKE sjovt sådan noget overhovedet - og slet ikke ved huset eller bilen, for så har man pludselig hidsige hunde og skræmte katte.

Sidste år råbte jeg en masse dumme ting og løb efter nogle børn på 9-10 år fordi de er fandens trælse.

En anden ting er at banke på - og lave små harmløse ting.

• #7   30. dec 2013 jeg syntes det var træls det år, nogle havde vendt min bil i garagen så den stod på tværs......

• #8   30. dec 2013 Som sagt er jeg også selv mest til harmløse ting, fx at printe P bøde ud og så sætte på bilen.

• #9   30. dec 2013 Harmløse ting! Ikke noget med barberskum på biler og vægge, det laver skjolder og det er træls at få ødelagt sine ting. Heller ej æg på bilen. Vi lærte engang af en politimand i folkeskolen, at man kunne tage en mælkekarton, skærre toppen af, og fylde den med vand og nogle små avispapirstrimler(når disse bliver våde, går de i stykker, så de er svære at fjerne, brug helst avispapir da det er tyndere end almindeligt papir og derfor sværere at fjerne) stille denne mælkekarton skråt opad hoveddøren(husk den SKAL åbne indad!!!) Banke på også løbe, så vælter vandet og papirstrimlerne ind i bryggerset eller forgangen, det er skide sjovt!! smiley

• #10   31. dec 2013 sidste år han vores familie et jule træ i pav og lenes flagstang smiley

• #11   31. dec 2013 Haha Sofie det gør i bare igen. Paw og lene er ikke hjemme

• #12   31. dec 2013 nej det var lige det vi tænkte smiley

Kommentér på:
Nytårsløjer

Annonce