Hjælp, brændt trælgulv!:( {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Vi holdte nytrås aften, og min veninde og hendes kæreste synes det var forsvarligt at tænde stjernekastere indenfor.. De tabte dem så på gulvet, og der er nu brændt et over 2 mm dybt V i vores gulv. De vil ikke betale deres dumhed. Jeg prøver stadig at få dem til at indse, at sådanne ting betaler man når man gør sådan noget.
- Nu har jeg så nok lige mistet det venskab. Nogen der ved hvad man kan gøre? Min mor forslog varmt vand, også prøve at slibe bagefter med sandpapir. Vi skal jo aflevere lejligheden som den så ud da vi overtog den, og vi kan ikke slibe gulvene længere ned, da lejer har gjort det rigtig mange gange
Tak på forhånd.
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
Det kan højst sandsynligt slibes med en smule sandpapir.
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
Men hvis du kan slibe det ned med sandpapir kan du vel også med en maskine?
sep 2009
Følger: 62 Følgere: 83 Heste: 23 Emner: 63 Svar: 7.255
Men vil nok også sige at man dropper et venskab på grund af det er latterligt. I kunne selv have sagt fra.. Det ret nemt. Ligesom nå man fortæller folk de ikke må ryge i ens hjem
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 23 Heste: 4 Emner: 3 Svar: 60
maj 2007
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 12 Svar: 268
Det kommer selvfølgelig an på hvilken type træ gulv det er .
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 2.293
mar 2008
mar 2008
aug 2009
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 457
Jeg havde også en gang en veninde der, i vores lejede lejlighed, tabte en stor, tung genstand på gulvet så det lavede et kæmpe hak i gulvet - aldrig om jeg kunne drømme om at bede hende betale for det. Havde også en svigerinde der lavede mærker fra stilethæle i gulvet, som vi heller ikke kunne få væk - det er da også skide ærgerligt, men igen ikke noget jeg kunne drømme om at bede hende betale for.
aug 2009
Vores lakerede fyrretræsgulve blev en del pænere, da de blev "lagt i blød" i en omgang sæbespåneskum.
mar 2008
Det var ikke ligefrem derfor venskabet sluttede, men fordi hun var så barnlig at da jeg sagde til hende at de måtte få fat i deres forældres forsikringsselskab (dagen efter), sagde hun, at nu krævede hun erstatning på en ødelagt aften på flere tusind kroner. Hvor barnlig er man?! Hun havde ikke engang fortalt hun havde brændt hul i vores gulv, var noget HELT andet hvis hun vat kommet og sagt, "det her har jeg gjort, det er jeg skide led af og vi må lige finde en løsning". En veninde lader ikke som ingenting og undlader at fortælle noget! Så hun er ude af mit liv:-) sådanne veninder samler jeg desværre ikke på. For det første skal mine veninder respektere husets regler, og man kan som person der er skyldig i en så stor skade på en lånt lejlgihed, ikke sige man ikke vil betale sin fejl. Hun ikke engang tilbød det men blev nederdrægtig barnlig. Selv HENDES veninde der var med, synes ikke hun kunne være sin opførsel bekendt og hun har intet med mig at gøre. + mine de andre fra festen var rystede over hende. Det mindste man kan gøre er at komme og sige det og derefter kunne vi finde en løsning. Men nej..Skaden skal betales? Jeg har ikke pengene? Hvem skal så? Ja slf den der gjorde det. Var noget andet hvis det var vores eget gulv eller vi ikke havde forbudt at tænde ting indenfor.
aug 2009
mar 2008
mar 2008
aug 2009
mar 2008
Men er det så fair at jeg som stor i - 200 hver måned skal betale en skade hun har givet mit gulv, når jeg skulle betale deres bil, og det var dem som satte mig ind i den og de kørte selv?? Du kan jo godt se sådan et venskab ikke holder. Selvom det ikke var mig som havde givet deres bil skræmmer, mente de vi skulle betale det. Bilen var el gammel og havde ikke engang kaskoforsikring pga den var så gammel... hendes kæreste havde sænket den alt for meget og derfor gik den på og det betalte VI for. Men når hun har ødelagt vores gulve og de SkAL laves da den som ejer lejligheden kræver det, kan det da ikke passe jeg skal betale det? Hun har ikke engang orket tage kontakt til hendes forældres forsikring for da hun er under 25 går hun stadig under den og hun bor hjemme. Hun har 1800 kr mere end mig om måneden. Havde jeg tabt en tændstik i deres bil og sædet var gået i stykker, skulle de så selv betale det?? nej!:s
Hjælp, brændt trælgulv!:(