{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Jer med HF og hest {{forumTopicSubject}}

Hej hestefolk.
Jeg starter på HF- til august her i år 2014.
Og jeg har min pony til salg og overvejer at bytte hende til en hest, men jeg bliver i tvivl da jeg jo ikke aner hvor meget tid man har når man går på HF. Så vil høre jer ad der går på den uddannelse, har i tid til hesten? Og til at ride? Eller er der for meget på de to år smiley

Tak for svar på forhånd.
Mvh Annika


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med HF og hest
  • #2   7. jan 2014 Dejligt at hører, så kan det være det ikke bliver noget problem.
    Hvordan med lektier og opgaver, var der meget hver dag? smiley


  • #4   7. jan 2014 Altså jeg synes nu det er ret hårdt - jeg er først hjemme kl 16 hver dag (medmindre der er aflyste moduler). Her i vinterperioden kan jeg derfor ikke ride, da det stort set er mørkt når jeg kommer hjem - dette er selvfølgelig intet problem hvis man har ridehus eller lys på banen smiley men ofte er jeg helt smadret når jeg kommer hjem. Har lektier for næsten hver dag og afleveringer ca. hver uge. Mine hverdage er skole, hest, lektier, sove, så der er ikke meget tid til venner. Men det kan nu sagtens lade sig gøre, som hestepige er man jo vant til hårdt arbejde smiley

  • #5   7. jan 2014 Jeg gik på HF og havde fire heste ved siden. Det gik fint smiley

  • #7   7. jan 2014 Ja okay, lidt øv hvis man er så udkørt - jeg har også en kæreste nemlig, som jeg har overvejet at flytte sammen med, men spørgsmålet er også om der er tid og penge til det. smiley

  • #8   7. jan 2014 Men dejligt at høre nogen af jer sagtens kan finde tiden! Så er der håb smiley

  • #9   7. jan 2014 Startede på HF i går såååå.. Ingen gene herfra endnu smiley Men følger med..

  • #10   7. jan 2014 Går selv på HF, første år, og jeg synes at der til tider ikke er tid til begge dele. Det er mest, når der er afleveringer, ellers er der stortset ingen problemer. Men jeg er også meget pligtopfyldende, og kan ikke fokusere på andet end min aflevering, hvis jeg har sådan en for smiley

Kommentér på:
Jer med HF og hest

Annonce