{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Computer mærke? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har et spørgsmål ang. Valg af bærbar computer. Skal have ny computer men er usikker på hvilken er bedst til skolebrug og fritid. Kunne aldrig drømme om en MacBook eller Asus.

Hvilken computer vil du/i anbefale? Hvorfor lige den? Hva mærke? mm.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computer mærke?
  • #2   8. jan 2014 så ville jeg måske nok gå efter en lenovo - sidst jeg hørte, der var de gode til prisen.

• #3   8. jan 2014 Hvorfor? Synes det er et rimelig godt mærke smiley hva er så dårligt ved HP?
    Hvilket mærke vil du anbefale?

• #5   8. jan 2014 Undskyld, men hvorfor kunne du ikke drømme om at købe en Mac eller Asus? smiley

• #6   8. jan 2014 Hold dig væk fra Compaq - de brænder SÅ ubeskrivelig let sammen, samt bliver meget hurtige langsomme/dårlige. Må indrømme, jeg har selv Asus og er skide glad for den. Derudover har jeg også kun hørt godt om Lenovo, hvor der har været blandede meninger om HP og Acer.

• #7   8. jan 2014 Jeg er super glad for min Sony, vaio computer. Den har holdt rigtig godt til mit skolebrug. Får mine bedste anbefalinger herfra.

• #8   8. jan 2014 HP og asus har ikke mine anbefalinger. Skodcomputere for et godt ord! Vi har 3 eksempler herhjemme.

• #9   8. jan 2014 Jeg har en HP, udover den har samlet en masse junk, så er det en fantastisk computer (:

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #10   8. jan 2014 Mac eller Asus helt klart!

Acer, hp, compaq og Samsung er skod smiley

• #11   8. jan 2014 Maria: Hp'erne holder ikke så lang tid, min mor havde sin gamle hp i 2 år, og lige pludselige gik den bare ud, og den kunne ikke laves. Den hp hun har nu er ved at gøre det samme og det er ikke mere end 1 år gammel. Det skal lige siges den kun står skrive bordet eller køkkenbordet :-))

Jeg har en ThinkPad, dem man bruger i skolen. Min har været på gulvet flere gange, skærmholderen er knækket, men den virker stadig som da jeg købte den :-))

• #12   8. jan 2014 Nalle - ThinkPad er Lenovo smiley

• #14   8. jan 2014 Jeg ville ellers anbefale Apple, hehe.. Ellers synes jeg nu, at Packard Bell virker meget godt, vi har da ikke haft problemer med vores.

• #15   8. jan 2014 And: Haha, når ja smiley Havde jeg lige glemt smiley
    Men TS: Køb sådan en, den kan tåle at blive kastet med smiley

• #16   8. jan 2014 Altså når du ikke vil have Asus, som til hver en tid vil være mit førstevalg (har selv 3, og mine forældre har 1 hver, + min morfar har en) så vil jeg kun anbefale MSI.

Alle andre computere der er nævnt her, måske lige udover Mac (som du heller ikke vil have .....) har jeg kun hørt dårligt om, og har også selv haft de fleste af mærkerne i hænderne. Skal man endelig gå lidt på kompromis, så ville jeg vælge en Sony.

• #17   8. jan 2014 Jeg har selv en MacBook Air...Hehe..Den er FANTASTISK! Jeg sidder på internettet, og der er alle andre ved at starte deres op.. smiley Asus laver også nogle gode pc'er.

jeg syntes HP og MSI er skod...

• #19   8. jan 2014 Lenovo, de har den bedste holdbarhed i følge en undersøgelse jeg læste, og så er de bare gode! smiley

• #20   8. jan 2014 Jeg har en Microsoft surface smiley Det er den bedste bærbar/tablet jeg nogensinde har haft. Den er super nem at finde ud af og du kan bare downloade ting og apps som du vil. Jeg bruger den både i skolen og min fritid. - men hvis du skal købe denne computer skal man helt klart vælge den dyre af dem, da den billige ikke altid kan downloade de programmer man gerne vil have smiley

• #21   8. jan 2014 Jeg har en Asus, og den virker også super godt(dog anbefaler jeg den ikke) - min mor købte for nogle år siden en billigbillig computer til omkring 3000, og den virker som aldrig før, det er ikke altid kun de dyre computere der er gode:-)

• #22   8. jan 2014 Sofie - mente compaq istedet for Asus. Vil ikke have MacBook da de let kan gå i stykker

• #23   8. jan 2014 Har en samsung og synes den er super smiley

• #24   8. jan 2014 TS Man skal da bare passe ordentligt på den? smiley Og de går ikke nemmere i stykker end andre pc'er?

• #25   8. jan 2014 HP og Compac er det samme -.- HP har opkøbt Compac og de er begge lige dårlige... de brænder sammen. Hvis du vil have en god pande til æg så køb en HP eller compac men ellers hold dig langt fra dem!

• #27   8. jan 2014 Det der med at Apple går hurtigt i stykker. Har haft min pro i 4 år, min veninde har tabt den, den er faldt på gulvet et par gange, grundet et busuheld røg den ind i en metalstang - den kører stadig ligeså fint som for 4 år siden smiley

• #28   8. jan 2014 Packard bell er en skide god computer1:)

• #29   8. jan 2014 Macbook går let i stykker? Den er jeg ikke med på. Har haft min i omkring 3 1/2 år og den er blevet tabt fra en køjeseng. Smadre ind i dørkarme flere gange (uheld) og har kun fået nogle buler, så hvis man passer på dem holder de fint. Min har ellers kun gået død i batteriet, pga. den stod og ikke blev brugt smiley

• #30   8. jan 2014 Har kun hørt dårligt om HP, hold dig fra det!

Jeg er rigtig glad for min Sony Vaio(selvom jeg er stærk tilhænger af Apple!), men glæder mig dog til at jeg får min MAC! smiley
    At du ikke kan lide MAC forstår jeg ikke, men hvis du absolut ikke vil have sådan en, ville Sony være en godt bud. Gode og computere og super lækre designs!! smiley

• #31   8. jan 2014 En gang HP, aldrig mere HP smiley

Min er af Pavilion G6 serien. Min kæreste har en næsten magen til. Vi har begge haft problemer med BSoD det første år vi havde den, og den kan i det hele taget opføre sig meget specielt i forhold til andre med samme styresystem.

• #32   8. jan 2014 Jeg har en lenovo S300 (ideapad) den er jeg rigtig glad for. Jeg gav vist 4000 for min tror jeg og den er da det vær. Jeg ville gerne have en macbook pro men pengene er der ikke til det. Så indtil jeg engang bliver gammel og grå og får råd til en så dyr er min nuværende Lenovo helt okay. Den virker fint ikke noget der ikke kan rettes op hvis man ved hvordan man skal styre sin computer (jeg er ikke den fødte tekninker :-P)

• #33   8. jan 2014 Har været rigtig glad for min HP! Den er på det seneste begyndte at kører dårligt, men eftersom den er 7år gammel, synes jeg også snart den fortjener en udskiftning smiley

• #34   9. jan 2014 Jeg har haft en del HP'er, jeg har aldrig haft problemer, så længe de bare bliver vedligeholdt (det ska man med alle computere)
    Nu plejer jeg at skifte med jævne mellemrum, for ka bedst li at være lidt opdateret.
    Men er ik goe venner med Windows 8.
    Mine sidste 4 pc'er, har været HP'er, så har ik noget at udsætte på dem endnu.

• #35   9. jan 2014 Jeg er glad for min acer.. Min tidligere computer var også en acer og var 10 år gammel da den ikke kunne mere. Jeg brugte den computer hver eneste dag, nærmest hele dagen, så den havde gjort det godt, synes jeg.

Toshiba og dell (from hell) er de eneste mærker jeg aldrig nogensinde vil anbefale. Ikke engang til min værste fjende. Magen til ubrugeligt lort skal man lede længe efter.

• #37   9. jan 2014 TS, som du kan se, så har folk meget forskellige erfaringer - og næsten alle mærker er blevet stemplet som værende dårlige. Derfor kan du nok ret hurtigt konkludere, at du ikke kan bruge det her til ret meget. Det meste er jo nok baseret på en enkelt eller to computere, og det kan man altså ikke generalisere noget ud fra.

Mit bedste råd er, at få hjælp fra en der ved meget om computere og som har kendskab til forskellige mærker og modeller. Fortæl hvad du skal bruge computeren til og hvad du gerne vil have at den skal kunne - er det fx kun til almindeligt skolearbejde, vil du spille på den, skal den være let, have stor skærm, eller hvilke krav du nu har. Så kan vedkommende give dig nogle forslag, og så kan du/I tage ud i butikkerne og prøve dem. Så kan du træffe dit valg efter det.

Det er jo et vidt begreb at anbefale dig Acer, Toshiba, Lenovo og hvad der nu ellers er. Der findes forskellige modeller, og nogen er bedre end andre - også indenfor det enkelte mærke. Det kommer også meget an på hvad du skal bruge den til. Så få noget ordentligt, professionel hjælp. :o)

Kommentér på:
Computer mærke?

Annonce