{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejlefjord efterskole
  • #1   13. jan 2014 Lad være med det, det er virkelig en dårlig efterskole, har selv gået der. smiley Det er heller ikke værd at have hest med derop, stalden til privatheste er en lille mørk stald, ridehallen er MEGET lille, og hvis du har hest med, kommer du ikke til at have tid til noget socialt, man har meget lidt fritid så den er man nødt til at bruge på hesten. Og så er skolen jo MEGET kristen så der er en del strenge regler osv.

• #2   13. jan 2014 Hov det lyder ikke så godt..
    Hvad med Lille Vildmose Naturefterskole? smiley

• #3   13. jan 2014 Nu har jeg aldrig gået der, men dem jeg kender der har, har alle været meget glade og positive (det har dog været uden hest) smiley

• #4   13. jan 2014 Ved Vejlefjord Camilla? smiley

• #5   31. jan 2014 ...altså nu har jeg været og se på den i dag. Jeg skal gå på gymnasiet. Utroligt hyggeligt sted, ridehuset er ikke meget lille, det er småt, men der er nok plads. Mange gode store folde, mange bokse, mange søde heste og naturen er helt vidunderlig deroppe. Regner med at jeg starter næste år, hvis alt går som planlagt. Jeg tager selvfølgelig derop med min pony smiley

• #6   4. feb 2014 Ridehuset er småt med nok plads hvis man rider 2 eller sådan noget derinde og hyggerider, men når en del flere rider af gangen derinde er det alt for lille. Man kan dårligt nok galopere derinde hvis man ikke er alene.

Men det er jo så bare mig der ikke kan nøjes med de forhold der er der, betyder jo ikke andre ikke synes det er fint. smiley

• #7   22. feb 2014 Med hensyn til ridehuset er det ikke stort, og ja jeg tror ikke at man skal ride flere end 2 måske 3 stykker. Det er ikke egnet til høj spring niveau. Men der var ingen som brugte det da jeg var ude og se det, og det virker som om at der ikke er så mange som bruger det. Det er også lidt ligegyldigt om ridehuset ikke er stort, da man nok kommer til at bruge alt sin tid nede på stranden og ude i naturen med sin hest og veninder. Så ja... Hvis du er højt niveau konkurrerende menneske er det måske ikke stedet, men alt under det er okay smiley jeg har ihvertfald intet problem med ridehusets størrelse.. smiley

• #8   25. mar 2014 jeg skal derop til sommer med min egen hest, regner jeg med! smiley
    smiley smiley

• #9   12. maj 2014 skal du der op? smiley

Kommentér på:
Vejlefjord efterskole

Annonce