{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

Det er vildt. {{forumTopicSubject}}

Godaften alle og en hver.

Den dag min pony blev halt blev jeg selvfølgelig synder knust, men jeg gik ud i stalden med hende og stod bare og kælede på gangen.
Jeg stod lige foran hende og hun løftede hovedet let op i min hovedhøjde, jeg fik en virkelig dyb øjenkontakt med hende en øjenkontakt jeg aldrig før havde haft med hende.
Men da jeg stod og kiggede hende i øjnene fik jeg ligesom et flashback af alle øjeblikke i de fem år vi har været sammen, og ligepludselig var det som om hun havde ventet på det rigtige tidspunkt at fortælle mig hvad jeg betyder for hende og at hun har nydt hvert øjeblik med mig.
Og jeg satte mig stille ned på gulvet og havde hende bare løst stående på gangen uden nogle bindinger så hun kunne gå hvor hun ville, men i stedet for at gå rundt, strakte hun halsen og lagde sit hovede på min mave, som om hun sagde at det hele nok skal gå.

Har aldrig prøvet noget så ærligt så vildt før.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er vildt.
  • #3   25. jan 2014 Du blev synderknust fordi din hest blev halt? Jeg forstår det ikke!

• #4   25. jan 2014 så du forstår ik at hun bliver sønderknust over hendes hest har ondt?

• #7   25. jan 2014 Jeg er nysgerrig, det er meget trist for hesten, men hvad er pointen i det, er det fordi du har overanstrengt den stakkels hest, og så føler at du har gjort noget galt? Det kan jeg godt forstå, men ligger der noget andet bag dit indlæg, f.eks. at du har dårlig samvittighed? For du skriver at du på en måde har set " lyset ", og så vil det være fint, at du skriver hvad fremtiden vil bringe for den stakkels pony smiley så delagtiggør os i det også smiley

• #9   26. jan 2014 Nej nej, i misforstår mig. Jeg tænker at hvis hesten nu havde været halt i lang tid og måske aldrig ville blive ridehestes igen, så ville jeg være sønderknust. Men jeg læser det som om at hesten "bare" er halt, som i at den er snublet eller blevet overanstrengt, og derved tænker at det var en voldsom reaktion på det.

• #10   26. jan 2014 Hvis en af mine heste blev halt ville jeg da syntes at det var træls, og holde øje med det. Men ville nok ikke sætte mig ned og græde over det.

• #11   26. jan 2014 Nej jeg har ikke gjort til den er blevet halt det er sket på marken.
    Mildahl min pony kommer ikke til at ride som en rigtig pony igen.

• #12   26. jan 2014 I så fald kan jeg godt forstå at du er knust! og jeg er rigtig ked af det på dine vegne! Håber da på det bedste for jer! Og undskylder for misforståelsen! smiley

• #13   26. jan 2014 Gør slet ikke noget, jeg må beholde hende som hygge ridnings hest, også har vi købt en stor DV i stedet.

Men det jeg gerne vil vide er hvorfor tror i at jeg kunne se alt det bare ved at kigge hende i øjnene?

Kommentér på:
Det er vildt.

Annonce