24. jul 2006 Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 48 Svar: 327
Det er vildt :) {{forumTopicSubject}}
. Vi havde en hestehiler/hestevisker ude ved os i weekenden.
. vi sad inde i vores køkken og snakke i lang tid, vi fik af vide at vi havde 3 ånder inde i huset og 1 med en hund ude i vores staklade. vi sad stadig inde i køkkenet da hun spurgte mig om jeg havde lyst til at snakke med en af vores heste som gik ude på folden, jeg sagde selvfølgelig ja. Vi sad rundt om bordet, hun sagde at jeg skulle sige nogle bestemte ting for at kunne finde frem til max som var den første jeg snakkede med. Det er meget svært at forklare hva der skete, men min mor kunne spørge hestene om noget og jeg kunne svare for dem, det føles ret underligt, og helt vildt sejt .. så jeg har lige fundet ud af at jeg kan snakke med heste
. Jeg snakkede også med min afdøde bedste far
. det kan godt være det lyder underligt , men det passer
maj 2007
Følger: 81 Følgere: 77 Heste: 10 Emner: 169 Svar: 2.144
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.510
kan du ikke skrive nogle af de ting som din mor spurgte om, og hvad hesten så svarede ?
synes det er ret fantastisk!
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.534
måske er jeg dum
meen sådan noget tror jeg simpelthen ikke på, det er umuligt / det kan ikke lade sig at gøre....
bare min mening
-Nadja
jul 2006
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 3 Emner: 48 Svar: 327
. Jade har jo spat i begge bagben, og hun ville kunne rides i næste uge. Min mor spurgte om hvem hun først ville have på ryggen og jade svarede at hun ville have min mor op på hende først
Hun spurgte om hvordan jade havde følt at være elevhest? og Jade svarede at hun følte det som at være en robot
Mahjon har gigt i begge forben men kan begynde lige så stille at ride efter en måned. Min mor spurgte ham om han gerne ville tilbage og stå til der hvor han stod før, men det ville han ikke, den gamle ejer måtte gerne komme har og besøge ham , men han ville ikke med tilbage da han ikke følte at livet var noget hver der
Max er lille , men han sagde at han gerne ville være støre
Min mor spurgte om han havde det godt og han svarede at han aldrig havde haft det bedre
Det lidt vildt at jeg kan det
sep 2006
Følger: 204 Følgere: 181 Heste: 3 Emner: 307 Svar: 3.510
jul 2006
. Jeg snakke også med min pony Sille ,som står nede på efterskolen, jeg kunne snakke med hende selv om jeg sad i mit køkken og hun stod nede på skolen . vildt
. Han sagde at hun elskede mig og aldrig ville miste mig og at hun gerne ville være støre end hun er
jul 2006
sep 2005
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 73 Svar: 1.534
jul 2006
Det er vildt :)