{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Hestenettet. {{forumTopicSubject}}

Inspireret af en anden tråd kom jeg til at tænke på hestenettet..

Hvor mange af Jer her inde er også på hestenettet?

Hvilket foretrækker I?(hvorfor)

Hvad er den største forskel?

Jeg selv har en gang for mange år siden haft en profil der inde, men jeg er der aldrig mere... Noget siger mig, at jeg ikke brød mig om menneskerne der inde men husker det faktisk ikke, så ved ikke hvorfor jeg holdt op der inde...

Hvad med Jer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestenettet.
  • #2   30. jan 2014 Har en profil derinde, og kigger også derinde jævnligt. Jeg synes markedet er langt bedre, og jeg synes også at du tit får nogle flere vinkler på problemerne end herinde. Til gengæld er responsen - hvis man ikke er een af de "kendte/darlings" - lidt sløv, og man kan sagtens oprette indlæg som der ikke bliver svaret på. Lidt surt, hvis man har siddet og brugt tid på det smiley

• #4   30. jan 2014 Jeg er derinde og bruger det ligeså meget som HG.... Der er ofte lidt mindre af de helt unge "inkompetente" brugere på HN, som gør at trådene oftest har en masse relevant og brugbart.... Hvor det herinde ofte er præget af... Velmente, men ikke særlig gennemtænkte eller brugbare svar smiley

• #6   30. jan 2014 jeg har også en profil på hestenettet, men bruger den aldrig, tror jeg har kigget på den ca en gang om året de sidste 8år

• #7   30. jan 2014 Har en bruger derinde, men har aldrig rigtig brugt den. Sidst var for et par år siden hvor jeg søgte en part. Bryder mig generelt ikke om HN's layout, og nok primært det, der holder mig derfra.

• #8   30. jan 2014 Jeanette - Burde jeg føle mig truffet? smiley

• #9   30. jan 2014 Calla - Tror måske også det der, var årsagen til at jeg droppet ud når jeg tænker bedre efter... smiley

• #10   30. jan 2014 TT: Bestemt ikke! smiley

• #11   30. jan 2014 Men nu er jeg også her mest for at kunne ligge billeder op og for forumets skyld, og ja, der synes jeg bare det fungere bedre herinde end derinde smiley

Og ang. svar i forummet, så må man jo bare stille sig kritisk til svarene smiley

• #12   30. jan 2014 Jeg er på hn også, men bruger sjældent forum derinde, kun hvis jeg skal søge efter noget bestemt viden:). Ellers bruger jeg meget markedet der, til både køb og salg:)

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #13   30. jan 2014 Folk på hestenettet er mere voksne, og kan debattere meget bedre - de bruger ikke barne metoden og blokere folk hvis de for modstand..

Ud over det, tror folk på HN ikke at de er såkaldte "kendte" eller "populærer" som nogle her inde - hvilket lidt er til at brække sig over smiley

Men er aldrig på HN mere, nok fordi det er for bøvlet på mobil telefon

• #14   30. jan 2014 Jeg har en bruger derinde, men er der ikke så meget.

Jeg er engang imellem i forum derinde, for at finde hjælp. Ellers er det mest marked jeg bruger. Det er langt bedre og mere seriøst, end herinde. :o)

Og så er jeg med i julekalenderen! ;o)

• #16   31. jan 2014 Jeg er også på hestenettet, men jeg synes, at Hestegalleri er bedre. Hestegalleri er nemmere at overskue og synes også, at det virker mere professionelt. Men Hestenettet er også fint smiley

Kommentér på:
Hestenettet.

Annonce