{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Excorsist eller telepati ?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG!
Jeg har en sød, ældre bil, som periodevist opfører sig MEGET sært.

Idag var den ked af at starte - fair nok, det er koldt og den er gammel, men jeg kører problemløst til skole og hjem fra skole. I det jeg ruller ind i min garage, slukker bil og motor uden grund.
Den har tidligere haft et problem med et relæ som har givet lignende problemer, så mekanikeren kontaktes. Nå, han mente så jeg skulle starte den og køre mig en lille tur, hvilket passede fint da jeg alligevel skulle købe hestemad.
Forsøger at starte bilen, den tænder og dør. Det sker to gange, så jeg ringer igen til mekanikeren, og på magisk vis starter bilen!

Problemløst kører jeg ud, tanker bilen, kører ud, handler fodderet og kører hjem igen. Bilen holder stille i kryds og så fremdeles uden problemer, uden at gå ud og uden at lave mærkelige numre...

Da vi jeg så ruller ind i garagen slukker den sku igen uden grund. Jeg fatter det ikke! Er der nogen herinde der har kenskab til ånder i biler, excorsister eller erfaring med telepati der måske kunne hjælpe i det her sammenhæng? For jeg er stået af, og det tror jeg faktisk også min mekaniker er..

Pff, har i haft en god fredag? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Excorsist eller telepati ??
Kommentér på:
Excorsist eller telepati ??

Annonce