{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår syndes i man er klar?
  • #1   3. feb 2014 Jeg vil sige man er klar når man forstår heste og deres reaktioner. Kan håndtere en hest alene, og kan klare det hvis den bliver bange og begynder at hoppe, både fra jorden og fra ryggen. Når man ikke lader sig skræmme af heste, lader sine egne frustrationer gå ud over den, eller flipper ud hvis tingene ikke går som man har planlagt. Kort sagt, når man har forståelse og respekt for at det er et levende dyr, der kræver alt din tid, alle dine penge og alt din kærlighed smiley

• #3   3. feb 2014 Når man har tiden, viden og forståelse, en økonomi der kan bære det og passionen for det smiley

• #4   3. feb 2014 Jeg vidste ikke ret meget og kunne ikke ret meget. Mine forældre kunne heller ikke rigtig noget. Jeg fik kun pony, fordi jeg kunne have den stående hos en veninde, hvis forældre og forældrenes venner havde kendskab til heste.

Jeg synes, at når man skal have sin første pony, behøver man ikke nødvendigvis vide alt, men man skal have opbakning hjemmefra og al færden i stalden og med hesten skal ske sammen med en ældre hestekyndig.

Jeg vil dog anbefale at få sig en part eller låne en pony, hos en der kan lære en de vigtigste ting, omkring det at have hest. Der er meget andet i det, end at kunne ride og strigle hesten. :o)

Derudover skal man (eller ens forældre) have økonomien til det og have overvejet hvilke problemstillinger man kan komme ud i, og om man er klar til at tage stilling til det.

Passion og lyst er selvfølgelig også vigtig. :o)

Kommentér på:
Hvornår syndes i man er klar?

Annonce