{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gyser historie - Ideer?
  • #1   3. feb 2014 Noget med en pige der er blevet sur over et eller andet og de personer hun er sur på lige pludselig forsvinder. 2 personer ( f.eks Bente og Lars) Leder i kælderen og hører skridt på trappen så de gemmer sig. Så ser de den sure pige ( f.eks Lotte) Komme slæbne med noget, da Lotte så er gået op løber Lars og Bente over og ser de forsvunde ligge i en stor stak overdænget med blod. De er døde! De løber op igen og Bente går over for at købe en sodavand. Da hun kommer tilbage er Lars væk. Hun kigger i kælderen og ser Lotte true Lars med en Spade. Hun redder Lars og de slipper væk. Lidt senere sover de sammen og de vågner begge på samme tid. "Jeg drømte at Lotte dræbte folk" siger Bente. Også jeg, siger Lars. "Godt det bare var en drøm!" siger Lars så. "Er i sikre på det?" lyder en stemme ovre ved siden af dem. De kigger begge der hen og ser Lotte smurt ind i blod og med en økse i hånden.

• #2   2. jun 2016 Spændende smiley

MEN - hvorfor går Bente pludselig over og køber en sodavand? Hun har lige fundet en masse lig - og så går hun et smut i Brugsen - det giver ikke helt mening...

• Aviana L
    Aviana L Tilmeldt:
    jan 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #3   6. jan 2017 Der er 3 veninder. De har altid været tætte. De tog til caféér og gik i biografen sammen. Men 2 af dem skuffer den 3. meget. De 2 holder hemmeligheder, og nu skændtes de alle sammen om en dreng. De 3 kommer til en fysisk slåskamp, og den 3. der blev skuffet, blev dræbt (ikke med vilje) og de 2 andre skjuler liget. De kan ikke kigge på hinanden mere, og derfor ikke har noget kontakt længere
    Bare gå i mere detaljer... når man skriver mere detaljer, bliver det meget mere spændende.......

• #4   6. jan 2017 Du tager på ferie med familien hvor I skal bo på et gammelt slot. Da I har tjekket ind på slottet og du skal møde familien nedenunder, går du ud i gangen, derude ser du en gammel dame der glider hen ad gangen, hvid i hovedet og i gammelt flot tøj. Før hun går igennem døren vender hun sig om, kigger direkte på dig..
    Osv..

Mvh TT

• Victoria V
    Victoria V Tilmeldt:
    apr 2017

#5   3. apr 2017 En dame skriger i skoven og en lille pige kommer løbene fordi hun tror det er hendes mor. Den lille poge kommer og ser hendes mor er ved at blive ædt a en vampyr og hun skriger og råber af vampyrern. Han går hen til den lille pige og sletter hendes hukommelse og alt om hendes mor og hun bare er på ferie og hun starter på et nyt liv. Vampyren gik ind i huset og bed faren i nakken imens den lille pige kiggede på......

Osv

• Natacha Chabert C
    Natacha Chabert C Tilmeldt:
    jun 2017

#6   2. jun 2017 En lille pige for en dukke som, hun tror er helt normal, men det er den ikke. Efter pigen fik dukken er der sket en hel del underlige og sindsyge ting. som fx et af hendes familiemedlemmer dør, og en hel masse andre ting smiley

• #7   2. jun 2017 "Jeg vågnede ved lyden af at der blev banket på glas. Først troede jeg det var vinduet, indtil jeg hørte det fra spejlet igen."

"Efter en hård arbejdsdag, kommer jeg hjem til min kæreste som sidder med vores barn. Jeg ved ikke hvad der var mest skræmmende, at se min afdøde kæreste med vores dødfødte barn eller at vide at nogen havde brudt ind i min lejlighed for at placere dem der."

"En pige hører sin mor kalde fra underetagen, så hun står op for at gå ned til hende. Da hun når trapperne trækker hendes mor hende ind i soveværelset og siger ,,Jeg hørte det også." "

"Hun spurgte mig hvorfor jeg trak vejret så tungt. Det gjorde jeg ikke."

"Du kommer hjem, træt efter en lang arbejdsdag og er bare klar til at slappe af alene. Du rækker ud efter lyskontakten, men der er en anden hånd i forvejen."

"Der er intet som en baby der griner. Undtagen når klokken er 1 om natten og du er alene."

"Jeg sværger, i al den tid jeg har boet alene i det her hus, har jeg lukket flere døre end jeg har åbnet."

• #8   2. jun 2017 Sørine - du har set en del gysere hvad?! smiley nogle rigtig gode sætninger! smiley

Mvh TT

• #9   2. jun 2017 Næh, jeg har bare mødt "Shortest Horror stories" et par gange og oversatte dem her til dansk smiley

• Alberte O
    Alberte O Tilmeldt:
    apr 2021

#10   24. apr 2021 Der var en pige som gik en tur med sin hund meget tidligt om morgen der kom en forbi han kiggede meget (hunden hedder dino)dino lavede lort og så pluslig skreg en dame der blev sort Du vågnede og så en læge der var en der have lavet vold mod dig

Kommentér på:
Gyser historie - Ideer?

Annonce