{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordtræning og ridning
  • #1   8. feb 2014 Jeg rider en gang i ugen (privat part) ejer rider 1-2 gange. Hvis jeg er der i weekenderne så laver jeg jordtræning/let ridning smiley

• #3   8. feb 2014 Jeg træner kun fra jorden, da min hest sjovt nok ikke kan rides. ^^

Det fungere rigtig godt for os.

• #4   8. feb 2014 Jeg rider faktisk efterhånden ret sjældent, og træner mest fra jorden.

• #5   8. feb 2014 Jeg veksler. smiley De dage, hvor vi ikke kan ride på banen (især om vinteren, på grund af frost og sne) laver vi jordtræning. Jeg kan mærke at jeg bliver tryggere ved det, da man på den måde lærer hesten bedre at kende, også selvom man sidder på ryggen af den. smiley

• #6   8. feb 2014 Det har jo intet at gøre med hvornår eller hvor længe du arbejder/træner/rider.

Det der er afgørende for et godt resultat er hvordan.
    Hver gang jeg skal arbejde med en hest, så ved jeg ikke hvor længe og hvilke øvelser, der skal laves den dag.
    Det kommer løbende under arbejdet fordi man læser hesten og tilpasser hele tiden.
    Nogle dage bliver det kun til få minutter, da man ikke kan nå ind til hesten, mens andre gange kan man bruge næsten en hel dag på samme hest og den suger og suger bare til sig.

• #7   8. feb 2014 Tak. Men der ville ikke ske noget ved hvis jeg øvede det 2-4 om ugen?

Jeg var bare lidt bange for at han ville glemme det..

• #8   8. feb 2014 Nej, overhovedet ikke! Jeg træner 50/50 næsten hver gang. Nogle gange kun jordtræning eller longering og nogle gang kun ridning. De dage hvor jeg rider 50/50 arbejder jeg med med at ryggen skal op og bagparten aktiveres under ridning, og så skridter vi af med forskelligt jordarbejde, som kan laves i skridt. Grunden er ganske simpelt, at han får slappet godt af i musklerne og får noget afvekslende. Det gør det faktisk nemmere for ham at huske. smiley

Kommentér på:
Jordtræning og ridning

Annonce