{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.250 visninger | Oprettet:

Sove hos en fremmed? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG.
Der er en inde på instagram, som er "popular" omkring alle hestepigerne.
Hun holdt så en kunkurrence her fo en uges tid siden om at man kunne vinde en overnatning, hjemme hos hende. (hun bor på en gård med MANGE heste!)
Der blev fundet 4 vindere her for et par dage siden.
Tidligere i dag, vælger jeg så lige at kigge alle hendes billeder igennem, bare fordi at jeg kedede mig. Så jeg fandt der her billedde hvor hun havde skrevet hvordan konkurrencen forgik. Det skal lige siges at jeg have IKKE set billedet før nu, så jeg skriver så til hende at jeg ikke havde set billedet, men at jeg gerne ville have været med.
Jeg for lige pludselig en besked og direct, (i stedet for at hele instagram kan se det kan man sende det gennem direct til de personer man gerne vil have skal se det billede) med at der var en der var hoppet fra, så de var kun tre, om jeg så var intrasseret . Jeg vælger så at svare ja, og har fundet ud af det med mine forældre osv. Men syntes I at man "bare" skal tage hjem til en "fremmed" og sove? (der er tre andre med, og jeg har været til to forskelige stævner med hende, så jeg ved næsten hvem hun er)
Hold tonen pæn.
-Tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sove hos en fremmed?
Kommentér på:
Sove hos en fremmed?

Annonce