{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.209 visninger | Oprettet:

Lys blafrer - ånder? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her i min seng og kigger på mine to stearinlys der står i hver sit vindue og ind i mellem blafrer de, ikke så de er ved at gå ud, men stadigvæk. De kan stå stille i lidt tid, og så blafrer igen. Der er ikke koldt ovre ved vinduerne og det trækker ikke. Både min mor, mormor og morfar er døde, så er det mon dem der er her? Jeg synes at sådan noget er vildt spændene, og er ikke bange så længe der er lys og musik.
Så nu vil jeg høre jer hvad i tror. Er der "noget/nogen"? Eller gejler jeg mig bare selv op?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys blafrer - ånder?
  • #1   14. feb 2014 Lys kan altså godt blafre, og der kan godt være lidt træk uden du kan mærke det.

• #2   14. feb 2014 Hvis de står ved vinduet, er det vel nok lidt luft udefra?
    Ikke alle vinduere er 100% tætte. smiley

• #3   14. feb 2014 Okay, så prøver jeg lige at flytte det ene lys, for at se hvad der sker smiley synes det er vildt spænende smiley

• #4   14. feb 2014 det trækker nok bare ind fra vinduet smiley

• #5   14. feb 2014 Nu står det på mit sengebord langt væk fra vinduet og det blafrer stadig smiley men tror os at det bare er træk smiley

• #6   14. feb 2014 Lys blafre da også nogle gange selv, uden "hjælp" fra vind eller andet,

• #7   14. feb 2014 Lipizzaner: fik at vide i en gruppe at det os kunne være fordi der sad lidt stearin på vægen eller at vægen var tyndere eller tykkere et sted. Men har stadig ikke udelukket at der kunne være noget overnaturligt over det smiley

• #8   14. feb 2014 Skymdes måske at vægen ikke kan trække nok energi op til flammen nok ikke din mor eller bedstemor smiley

• #9   14. feb 2014 Fornicator: du har nok ret, men havde da håbet at der lå noget overnaturligt bag grunden, for jeg synes at sådan noget er så spændene og ville vildt gerne opleve noget uforklarligt smiley

• #10   14. feb 2014 Louise... Det kan da sagtens være at du har ret, sprcielt hvis du ligefrem fornemmer det!

• #11   14. feb 2014 Rebecca: jeg er begyndt at lægge mærke til selv de mindste ting der kunne være uforklarlige ( os selvom der nok er en logisk grund) efter min mor, mormor og morfar er døde smiley

• #12   14. feb 2014 Selv et lille pust eller en der passerer i den anden ende af et lokale kan sætte gang i noget bevægelse smiley
    Eller hvis en masse stearin bliver flydende smiley

• #13   14. feb 2014 Man kan jo vælge at tro det man lyster. Tror ikke der er noget. Meen føler du glæde ved at mene de er forbi dig, ved tanken om de er i dit nærvær. Så lyt til det. De jo altid en del af dig og din fortid de har været med til at forme dig til hvem du er, og derved er de jo i dine energier og føler du dem ekstra nær nu, så nyd det omfagn det smiley så længe det er positive energier og ting der bringer os varme og glæde så bare luk op og ind smiley

• #14   14. feb 2014 Det kan jeg godt forstå.... Jeg har også hørt mange uforklarlige historier, tror sagtens de kan være hos dig!

• #15   14. feb 2014 Tine C: det vil jeg gøre så, tusind tak smiley hvergang jeg føler deres nærvær, så sidder jeg og læser om ånder og personlige historier om ånder, for at forstærke følelsen af deres nærvær smiley

• #16   14. feb 2014 'Desværre' jeg tror ikke du skal regne med, at det er din mormor eller morfar.
    Lys blafre af sig selv. Jeg har lige nu to stearin lys stående nede i sådan nogle kupler, så intet træk kan komme derned, og de blafre helt vildt fra tid til anden^^

• #17   14. feb 2014 Rebecca: det tror jeg os. Selvom der hverken er koldt eller andre tegn (udover lysene, som kan være så meget andet) så tror jeg inderst inde på at de er her. Og så længe der ikke er voldsomme tegn (skabe der åbner og lukker osv) så er jeg os helt rolig omkring det. For jeg tror de er her, selvom de ikke fortæller det fysisk smiley

• #19   15. feb 2014 Pipfuglen: jeg døjer med angst anfald om natten, så det der skal jeg slet ikke se...

• #20   15. feb 2014 Så lidt, og ja når folk går bort især for tidligt slår det hårdt. Jeg tror ikke på ånder og alt det der. Men jeg kan ikke bortforklarer de energier der er, og vælger at vende det postivt og suge til mig. Nogle besøger grav steder for at få nærhed. Min far gik bort fra en del år siden. Og han er altid en del af mig, og han er med mig i mit hjerte. Det da ikke ret ofte jeg reelt tænker på ham mere, men af og til kan man da lige tænke. Og så tror så også som du føler nu, når man har behov fordi ens liv er noget rod, er deres energi aftryk hos dig stærkere. Har også set en del af de der åndernes magt, og ja de fleste må blive skøre af at se det. For hvis de ikke har snydt i tv, er der virkeligt noget mellem himmel og jord de fleste af os ikke kan stille ind på. Og reelt ikke ønsker at stille ind på, for åbner man de døre hvad så? Nej nyd du energierne og varmen fra de afdøde der elskede dig, som er omkring dig. Og ikke mindst udnyt din hjerne din fantasi. Øv med angst anfald. Men ja hjernen er ikke altid fair mod os smiley

• #21   15. feb 2014 Min mor blev 40 (en mdr i den hun blev 41) min morfar blev 75 og min mormor blev 65. Så de er alle sammen døde alt for tidligt... Der er os ofte at jeg ikke tænker over det i hverdagen, men nogen gange så går det op for mig at min mor virkelig er død, og det gør super ondt at tænke på smiley hun ville blive 49 år igår, og jeg kan føle hendes nærvær specielt på fødselsdag, dødsdag og andre højtider, hvor hun burde være ved mig. Det er hun så os, bare ikke fysisk. Så så snart jeg kan mærke hendes nærvær lukker jeg op og nyder den følelse jeg får. Men så snart jeg jeg falder i søvn og der er mørkt, vender det med død og ånder sig til noget uhyggeligt, og det udløser mine angstanfald. smiley

• #22   15. feb 2014 Har 4 lys i mine to vinduer (3 i det ene og 1 i det andet) og det er kun 2 af dem som bevæger sig smiley så jeg tror på at der er noget, uanset hvad i siger smiley

Kommentér på:
Lys blafrer - ånder?

Annonce